אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקיון בית - פוליש ויסודיות

בעת שמנקים את הבית ובמיוחד כאשר מחליטים לנקותו באופן יסודי יש לקחת בחשבון ניקיון מסוג פוליש וגם ניקיון של מקומות שהרבה פעמים לא מצליחים להגיע אליהם כמו תריסים, חלונות, מסילות וגם וילונות.

 

פוליש מתייחס לשטיפה וניקיון בעיקר במרצפות הבית, אך יש לציין כי אין מדובר בניקיון רגיל אלא בניקיון והברקה יסודיים במיוחד הכרוכים גם בהפעלת מכונה מיוחדת. ניתן לבצע פעולת פוליש  בבתים פרטיים אך פעולת פוליש נפוצה ביותר בבתי עסק ומשרדים במגזר העסקי והציבורי.

 

ישנם מקומות כמו מרכולים וחנויות שפעולת פוליש נעשית בקרבם באופן שוטף בגלל נטייתם לצבור לכלוך באופן מתמיד. עם זאת גם בבתים פרטיים מומלץ לבצע פוליש פעם בתקופה שכן בלי שירגישו בכך בעלי הבית נוטים איזורים רבים בדירה או בבית לצבור אבק ולכלוך שלא ניתנים לניקיון באופן רגיל. אלו המקפידים על ניקיון יסודי לקראת פסח או ראש השנה מוזמנים לעשות זאת באמצעות שירותי פוליש הכוללים שטיפה יסודית, צחצוח המרצפות ולאחר מכן – שטיפה.

 

נושא וילונות חשוב גם הוא בעניין ניקיון הבית, אך חשוב באופן כללי גם בהבט האסתטי עיצובי וגם בהבטים פרקטיים שונים: מבחינה פרקטית, וילונות הינם שימושיים גם לצורך פרטיות יושבי הבית וגם לצורך הצללה ואפשרות לויסות כמות האור הנכנסת. בנוסף, קיים האלמנט העיצובי שכן וילונות יכולים להיות פריט נוי של ממש התורם רבות למראה יוקרתי ומכובד של יחידות המגורים בבית, במיוחד אם מדובר בוילונות איכותיים בגוונים קלאסיים ועדינים.

 

 כך למשל ניתן לבחור וילונות ארוכים בגוון שמנת ועם קפלים עדינים לסלון, כאשר במטבח ניתן לתלות וילונות קצרים יותר ועם עיצוב מעט יותר ססגוני. ליחידות הבית האחרות ניתן להתאים וילונות לחדר הילדים, לחדר השינה של ההורים, וכמו כן קיימים וילונות מיוחדים לחדרי האמבטיה והשירותים. כאן ניתן להזמין וילון העשוי מחומר אחר ולאו דווקא מבד, שכן מדובר באיזורים הרגישים יותר לספיגת רטיבות ולחות ויש להקפיד על וילון מחומר עמיד יותר שבצד חוזקו לאורך זמן גם יהיה אסתטי ומעוצב. וילון ניתן לשימוש לא רק בבית אלא גם כמסך בתאי הלבשה בחנויות ובהצגות.   

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים :

דיזיין אנד דיבאני- דיבאני אנד דיזיין

חיה רמתי - בית אבות סיעודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.