אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקליטנים לימי הולדת – בשילוב ליצן

 

אלו המחפשים מפעיל לימי הולדת לילדים קטנים יכולים להיעזר בשירותי ליצן או ליצנית ליום הולדת: ליצן זה מציע פעילויות כמו איפור , קעקועים ותחפושות, מסלול ג'ימבורי, ריקוד ושירה עם מצנח והפרחת בועות. לילדים הגדולים יותר ישנן הפעלות כמו פעילויות ספורט תחרותיות, פיסול בבלוני צינור ומעגל מתופפים. ליצן יום ההולדת יכול להתאים גם להפעלה של מסיבת בר מצווה או בת מצווה. אז יכול ליצן יום ההולדת לשלב משחקי חברה שונים האהובים על המשתתפים, פעילויות ספורטיביות וגם פעילויות דידקטיות. הפעלה נפוצה בגיל זה היא קריוקי וריקודי שורות.

 

טרם מתקשרים עם ליצן העומד לארגן את המסיבה רצוי לבדוק היטב דרך ממליצים, האם המפעיל אדיב וסבלני לילדים, האם הוא מנוסה בהתאמת ההפעלה לגיל הילד ולרמת ההתפתחות, והאם הוא בעל גישה לילדים. תכונה זו חשובה במיוחד בהפעלות לילדים שכן על המפעיל להרגיש את הילד ובמידה ומדובר בילד ביישן לא להביכו בפני המשתתפים ולא ללחוץ עליו לבצע פעילויות כשאינו מעוניין בכך.

 

בגילאים הבוגרים יותר – בני עשרה וצעירים, מקובל לשלב בארגון המסיבה תקליטנים לימי הולדת. אם מדובר באולם או בגן אירועים, הרבה פעמים מספקים בעלי המקום את התקליטנים. עם זאת, קיימת אפשרות בחירה ואז חשוב לקבל המלצות לגבי תקליטנים לימי הולדת: חשוב שאלו ידעו להלהיב את משתתפי המסיבה וזאת באמצעות מוסיה חדשנית, אך לא רק: רבים נהנים לרקוד לצלילי שירים ולהיטים משנות השבעים והשמונים ובמיוחד אלו הקלאסיים הסוחפים תמיד. חוץ מדיסקים עם שירים ולהיטים בסגנונות שונים חשוב כי תקליטנים לימי הולדת ישלבו בין סגנונות ריקוד שונים ולא יתמקדו רק בסוג מוסיקה אחד.

 

דבר חשוב נוסף שיש לבדוק הוא שברשות תקליטנים לימי הולדת יהיה ציוד חדיש ואיכותי כמו מערכת הגברה הכוללת נגן קומפקט דיסק, רמקולים וכבלים שונים, שיאפשרו הגברה ברמות שונות ואפקטים בניגון השירים עצמם. עוד נעזרים תקליטנים לימי הולדת במערכת תאורה הכוללת גופי תאורה צבעוניים ובמערכת לייזר.    על מנת לשדרג את המסיבה מומלץ להוסיף למוסיקה של תקליטנים לימי הולדת הפעלות ומשחקי חברה וכן אפקטים כמו תותח בועות סבון או תותח שלג המפיץ בועות ופתיתי שלג ברחבת הריקודים.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים :

דיזיין אנד דיבאני- דיבאני אנד דיזיין

חיה רמתי - בית אבות סיעודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.