אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יסודות ההשקעה - מהן מטרות ההשקעה שלך?

כאשר מדובר על השקעה, משקיעים רבים בפעם הראשונה רוצים לקפוץ ישר עם שתי הרגליים. למרבה הצער, מעט מאוד משקיעים אלו מצליחים. השקעה הינה דבר הדורש מידה מסוימת של מיומנות. חשוב לזכור כי השקעות מעטים הם דבר בטוח - יש את הסיכון לאבד את הכסף שלך, בעוד שאתה מחפש דרך להרוויח כסף.

 לפני שאתה קופץ ממש, עדיף לא רק כדי לגלות יותר על ההשקעה ועל איך זה עובד, אלא גם כדי לקבוע מה המטרות שלך. מה אתה מקווה להשיג עם ההשקעות שלך? אתה רוצה מימון השכלה גבוהה? רכישת בית? פרישה? לפני שאתם הולכים להשקיע ולו אגורה אחת, חשוב מאוד לשבת ובאמת לחשוב על מה אתה מקווה להשיג עם ההשקעה. לדעת מה המטרה שלך היא תעזור לך לקבל החלטות והשקעות חכמות לאורך הדרך!

 לעתים קרובות מדי, אנשים משקיעים כסף עם חלום להיות עשיר בן לילה ולהרוויח כסף. זה אפשרי - אבל זה גם נדיר. זה בדרך כלל רעיון רע מאוד להתחיל להשקיע עם תקוות להיות עשיר בן לילה. זה בטוח יותר להשקיע את הכסף שלך בצורה כזו שזה יגדל לאט ולאורך זמן, לשמש עבור פרישה או החינוך של הילד. עם זאת, אם המטרה שלך היא השקעה להתעשר מהר, אתה צריך ללמוד כל כך הרבה על משקיעים, ולהבין איך להגיע לתשואה גבוהה בטווח הקצר כפי שאתה יכול לפני שאתה משקיע.

 כדאי מאוד לשקול לדבר עם מתכנן פיננסי לפני ביצוע השקעות. המתכנן הפיננסי שלך יכול לסייע לך לקבוע איזה סוג של השקעה אתה חייב לעשות כדי להגיע אל היעדים הפיננסיים שהגדרת. הוא או היא יכולים לתת לך מידע מציאותי לגבי איזה סוג של החזר אתה יכול לצפות וכמה זמן ייקח לך להשיג את היעדים הספציפיים שלך.

 שוב, זכרו כי השקעה דורשת יותר מאשר להתקשר לברוקר ולומר להם שאתה רוצה לקנות מניות או אג"ח. זה לוקח סכום מסוים של מחקר וידע על השוק אם אתה רוצה להשקיע בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

אתר הבית שלי:http://www.cash-online.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.