אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדפיסים פוסטרים ומשתדרגים בחיים

 

פוסטרים – איך לא גיליתי את זה קודם

גם מי שאין לו פנאי או עודף במזומן, במידה ומזמן לא עשית סתם שינוי מרענן באחד החדרים בבית, אנחנו מעוניינים  לגלות לך שיש דרך פשוטה ומהירה להשיג את הדבר שחלמת עליו. את המשפט הזה – איך לא עלינו על זה לפני כן ... אני שומע כל שני וחמישי ומשום כך ברצוני לשבת רגע ולספר בכמה מילים כדי שאולי גם אתם שקוראים את המאמר הזה תקבלו ממנו ערך.

ומה הערך? – במילה אחת: פוסטרים. בשתי מילים – שידרוג רציני.

מצלמה? למי אין?

תגידו למי אין מצלמה היום? מצלמה דיגיטלית רגילה. אם לא מכשיר, אז בנייד שלך בוודאות שיש מצלמה טובה פלוס ואני מקווה ומאמין שיצא לך כבר לצלם רגעים מיוחדים, רגעים מוזרים, אירועים ומקומות, עימודי מצב ומשחקים של אור וצל. לא חייב להיות צלם מקצועי בכדי לקבל תוצאה של תמונות שוות ולקבל עליהן מחמאות. ובכן, למה בעצם שלא תיקח ותעשה מהתמונות שצילמת לפוסטרים ולתלות בגאווה גדולה על קיר ביתך או משרדך?

מאיפה לוקחים  תמונות?

עכשיו אגלה לך בסוד ואל  תמשיך להעביר זאת הלאה בבקשה – את התמונות אפשר להשיג מכל מקום כמעט. מהמצלמה, מהנייד. ניתן "לדוג" תמונות מהאינטרנט ואפשר גם לסרוק תמונות אהובות שהודפסו כבר. בתקופתינו שניתן למצוא גם תוכנות עיצוב תמונה שניתנות בחינם פשוטות וזמינות באינטרנט (ואם הנכם קצת מתקשים תאתרו בקלות ביו-טיוב הדרכות גם בשפה העברית) – ניתן אפילו להוסיף טאץ משלכם לתמונה ובכלל להביא את התמונה לשיפור רציני.

על איזה חומר מדפיסים פוסטר?

עבודים בשיטה מיוחדת אשר מאפשרת לנו להגדיל תמונות בגודל קטן ולהדפיסן בגדול. על מה מדפיסים? פוסטרים כדאי להדפיס על מגוון מוצרים. מה שמקובל זה הדפסה של פוסטרים על נייר פשוט או על נייר שמתאים לצילום איכותי שיטה נוספת היא הדפסה על קאפה ועל גבי בד קנבס אשר מקובל למתוח על מסגרת עץ. כל אחד והסטייל  שלו. כל אחד והתמונה שלו.

נראה לי שבהחלט עכשיו זה הזמן לצאת מהמסגרת, למצוא תמונה ולחדש את הבית. פוסטרים לחדר – אל תגידו שלא ידעתם.


אודות מחבר המאמר

בהצלחה!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.