אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפתרון הרפואי הוא הפתרון הזול: על קניית מדרסים דרך קופות החולים

הפתרון הרפואי הוא הפתרון הזול: על קניית מדרסים דרך קופות החולים

 

הדרך הנכונה והמשתלמת ביותר לרכישת מדרסים היא באמצעות קופות החולים. בעיות רגליים הן עניין כה נפוץ בקרב האוכלוסייה, עד שקופות החולים מייחסות לכך חשיבות רבה ומאפשרות רכישה של מדרסים בהנחות של מאות אחוזים.

נוסף על כך, רכישת מדרסים באמצעות קופות החולים השונות היא כנראה גם הדרך הבריאותית ביותר. קופות החולים מסבסדות מדרסים אורטופדיים לרגליים רק לאחר אבחון רפואי והפנייה מתאימה מרופא. אבחון כזה מקל לא רק על הפציינט, אלא גם על המדרסן.

 

היתרונות שבפשטות

 

קופות החולים מסייעות בדרך כלל במימון של מדרסים אורטופדיים שנחשבים פשוטים. ברוב המקרים הרפואיים, מדרסים "פשוטים" הם גם המדרסים שנחוצים לסובלים מבעיות ברכיים – משום שהם נעשים לאחר התאמה אישית של מדרסן.

לרוב מדרסים בעלי שמות מפוצצים כמו מדרסים ביומכניים או מדרסים מגנטיים, לא בהכרח מספקים את הפתרון הטוב ביותר לרגל. מדרסן הגון ידע כיצד להתאים את המדרס הנכון, וכאשר קופות החולים מעורבות בעניין – ישנם כמה דגמים ספציפיים שמהם יכול הלקוח לבחור.

בחירה במדרסים יקרים יותר תחייב תוספת תשלום של החולה, ואם המדרס אינו נכלל בין הדגמים שהקופות החולים כוללות באפשרויות שהן מציעות – אף לשלם מחיר מלא.  

 

שיטת סבסוד המדרסים בקופות החולים היא באמצעות החזר כספי. כל אחת מקופות החולים קובעת את גובה ההחזר שהיא מעניקה, כאשר בעלי כרטיסי פרימיום כמו "כללית מושלם" או "מכבי זהב" זכאים להחזר גדול יותר בהשוואה למבוטחים בתוכניות הבסיס.

כעיקרון, עבור מרבית הקליינטים מומלץ לקנות מדרסים דרך קופות החולים בזכות ההחזרים הללו. לרוב עובדות קופות החולים עם מבחר גדול של חנויות מדרסים ואורטופדיה. משום ששוק המדרסים הוא גדול ולא מוסדר לחלוטין מבחינה רפואית, מומלץ לבחור להיעזר בהמלצות של רופאים וחברים כדי לקבל מושג על בעלי מקצוע מיומנים ואמינים.

קופת החולים אמנם דואגת לספק החזר כספי על מדרסים, אולם אין ביכולתן של הקופות לפקח לגמרי על הנעשה בחנויות האורטופדיה ולגבי טיבן של כולן. לכן, המלצה מחבר, רופא אורטופד או רופא רגליים היא תמיד פתרון מצוין בתחום המדרסים.


אודות מחבר המאמר

שווננפלד אורטופדיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.