אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים ברמה מאד גבוהה יכולה לחולל נסים לעסק שלכם

 

בעידן האינטרנט, ורשתות המחשבים הגלובאליות, אם אתה לא מחזיק אתר אינטרנטי אתה לא ממש קיים בספייס הוירטואלי. עסקים קטנים וגדולים, רשתות וחנויות, ארגונים ממשלתיים, עמותות, גופים אקדמיים, גופי חקירה, ח"כים, גופים וגם אנשים פרטיים- בימים אלה לכל אלו יש אתרים ברשת. אודות החשיבות של האתרים ברשת, על מבחר הפונקציות השונות שממלא אתר באינטרנט וגם על השיטות להקים אתר אינטרנטי- במאמר הזה

 

האתרים ברשת טובים למספר דברים שונים זה מזה וכל אתר אינטרנט מעניק יחס שונה תוך התבססות דרישותיו של כל לקוח ולקוח. כך למשל כשמדובר בפרוייקט של בניית אתרים עבור חברה או עסק, תפקידו של האתר הוא להביא לקוחות, לשווק ולפרסם מוצרים, לייצר לחברה או לעסק תדמית מסוימת וכןלהעביר לקהל הגולשים באתר את חזונה של החברה.

 

בכל אחד מן המקרים, השוני יתבסס לרוב על העיצוב. העיצוב הינו התכנון של המוצר באופן שיכול לענות על מבחר סטנדרטים מקצועיים ומאפיינים בדיוק לפי בקשותיו של הקליינט. בד"כ עיצוב דורש יצירתיות והשראה, ידע בתחום העיצוב והאומנות, הכרת הטכניקות והטכנולוגיות הקיימות והמתעדכנות באופן דינאמי, וכמו כן תשוקה למשלח היד והרבה אהבה לעיצוב.

 

ככל שהפכה הרשת הגלובלית לגורם בולט יותר בחברה האנושית בכלל ובעולם הביזנס באופן ספציפי, ומאז נהייתה הפעלת אתרים ברשת כלי חשוב בו עושים שימוש חברות, בעלי עסק, ואיגודים ציבוריים או פרטיים ואחרים- עיצוב אתר אינטרנטי ובנוסף קידום אתרים הפכו לקונספט מרכזי בהקמה של אתרים ברשת. זה, בגלל שעיצוב האתר יכריע האם המבקר שנכנס זה עתה לאתר, יישאר בו וימשיך לצרוך את התוכן שהוא מציע או לחלופין יברח מהאתר מיד אחרי הכניסה שלו אליו.

 

השכרת שירותיו של מעצב אתרים היא דרך אפוא לגרום לאתר להיות למושך יותר, אלגנטי ונגיש למבקרים, באופן שיעלה את אחוזי הגלישה באתר או במילים אחרות יהפוך אותו ליותר מוצלח. בדרך כלל, עיצוב אתרים היא משימה שנעשית ביחד עם קידום אתרים, פעולה שמיועדת למקם אתר של לקוח (המבקש לקבל סרוויס של קידום האתר שלו) במקום עד כמה שיותר גבוה בדפי התוצאות שיוצרים המנועי חיפוש ובעיקר גוגל.

 

עיצוב האתר ביחד עם קידומו, נועד בראש ובראשונה להביא תנועה משמעותית ורחבה יותר של לקוחות אל האתר של בעלי העסק, החברה, המלכ"ר או גוף פרטי/עסקי אחר.


אודות מחבר המאמר

מתאים לכם אולי חופשה בעולם במחירים מדהימים? בקרו באתר הרגע האחרון ותמצאו את המבצעים החמים ביותר!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.