אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נדל"ן בארה"ב, השוד הגדול של האיש הקטן.

אם החלטתם להשקיע סכום כסף נכבד- בהשקעה לטווח ארוך- וברצונכם להגיע לאחוזי תשואה גבוהים מן העסקה, נדל"ן בארה"ב הוא אפשרות טובה עד מאוד לכבוש את היעדים אותם אנו מצפים להשיג מן העסקה.

נדל"ן בארה"ב – למה בעצם?

מאז שנת 2007, שוק ה-נדל"ן בארה"ב נמצא במיתון, והמון משקיעים יצאו משוק זה- או לחילופין לא נכנסו אליו מלכתחילה בגלל המיתון. המדינה- ארה"ב ספגה ירידה חדה ב- נדל"ן בארה"ב. ולכן- כיום מחירי הנדל"ן בארה"ב הם מהנמוכים שהיו בשנים האחרונות. זוהי הזדמנות להשקעה טובה- בעלת סיכון קטן יחסית- ובגלל ששוק של נדל"ן בארה"ב נמצא במצב של מיתון- מחירי הנכסים נמוכים ומרבית הסיכויים שבעתיד מחיריהם יעלו משמעותית. לכן- אם נקנה נכס ונחדור ל- שוק נדל"ן בארה"ב- בעוד כמה שנים ערך הנכס אותו נרכוש יכול להרקיע שחקים. בגלל שמחירי שוק נדל"ן בארה"ב כה נמוכים היום- זו הזדמנות פז למעשה- אם ברצוננו לקנות מוצר בזול- ושערכו יעלה משמעותית כך שבעתיד נוכל בקלות רבה להחזיר את ההשקעה ואף לקצור רווחים מן העסקה.

נדל"ן בארה"ב – מה נשתנה עכשיו?

ישנם הרבה אפשרויות למשקיע הפשוט לחדור ל- שוק הנדל"ן בארה"ב. אנו רק צריכים לבחור. האפשרות הראשונה היא- עשה זאת בעצמך. ניתן לבצע חקר שוק ולבדוק את מרבית האפשרויות (הנכסים למכירה) הריאליים להשקעה. כל אחד לפי התקציב שלו ולפי כמה שהוא היה מעוניין להשקיע.

האפשרות האחרת היא לפנות לחברה המתמחה בחיפוש אחר נכסים טובים ופוטנציאליים להשקעה רווחית במיוחד בשוק נדל"ן בארה"ב. כמובן שכיום בזכות הטכנולוגיה אנו יכולים לחפש גם ברשת האינטרנט- בלוחות המודעות- או דרך מכרים שמתגוררים בארה"ב איתם אנו מתקשרים באמצעות רשת האינטרנט.

 

 נדל"ן בפלורידה לדוגמא, הוא תוצר ישיר של נפילת המחירים המטאורית של כלל הנכסים בחוף המזרחי. מי שהשקיעה בעבר בעיר מוצא עצמו כיום עם נכסים שקשה להאמין שמחירם ישוב בקרוב או אי פעם למחירם המקורי. מי שנהנים באותם האנשים שפשטו בשני העשורים האחרונים על העיר והפכו להיות פושטי יד הינם המשקיעים החיצוניים או לעיתים גם מהגרים שהחזיקו בכמויות גדולות של מזומנים, בגלל(שלמזלם) לא יכלו "ליהנות" ממסגרות האשראי הנפוצות.

 

 


אודות מחבר המאמר

מיתוג באינטרנט    websummit  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.