אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עלות החלפת וסת לחץ מים

שוב נאלצת להתקלח במים קרים? רוצה להיות ירוק יותר? אם אתה מדוכא מהמצב הקיים ואתה חוזר ואומר זה לא יתכן שבחוץ האדמה רותחת והמים בבאמבטיה עדיין קרים. זה כבר לא סוד, יש אלטרנטיבה חסכונית, חכמה ופשוטה - ניצול חום השמש על ידי התקנת דוד שמש.וסת לחץ מים - כי זה ירוק יותרהצבת דוד שמש מצמצמת באופן משמעותי את ההוצאות שלך על חשמל בשנה בבית ואפילו בבריכות. זוהי דרך מצויינת לנצל את החום ששורר בארצנו לשם חימום המים במקום חימום באמצעות גוף חשמלי או שיטות אחרות המצריכות כמויות עצומות של אנרגיה.דוד שמש לא רק יוביל לירידה בהוצאות אלא גם לצמצום בשימוש באנרגיה. על ידי כך אנחנו מקטינים את כמויות הזיהום והצריכה ובכך מונעים חוסרים של מקורות האנרגיה.דוד שמש כרומגן מחיר כל מה שאתם צריכים לדעתכיצד זה עובד? איפה מציבים את זה? מי מייצר את זה? כל העובדות לגביי דודי שמש.יש חוק על פיו צריכים לעשות התקנה של דוד שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי חוק זה חוסכים בארץ כשלושה אחוז מצריכת החשמל הארצית.הפיתוח של הדוד בוצע במדינתנו. נשמע הגיוני, לא?את הדוד מניחים על גגות הבניינים, או על פני משטח אחר שבהם אפשר לקבל חשיפה לשמש. את דודי השמש מתקינים כך שהקולטים פונים דרומה.דוד השמש מורכב ממיכל העשוי מתכת, ובתוכו מים, המחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים מותקנים מערך מפותל של צינורות מים במסגרת מתכת תחומה.מסגרת הקולטים הסולאריים מתוכננת כך שהצלע החיצונית עשויה משטח זכוכית שקוף ואילו יתר הפאות אטומות וצבועות שחור, על מנת לתפוס כמה שיותר מחום השמש. בעקבות זאת חשוב מאוד לבדוק שהצד השקוף נקי מפסולת.הפעלת דודי שמש כדאית מאוד לבניין מגורים ואפילו בבתי עסק במדינות בהן חם תמיד ואפשר לעשות שימוש במשאב של אנרגיית החמה.חייבים מידע נוסף על קולטי שמש השוואת מחירים? לא מבינים למה בזבזת םעד היום? זה טוב לעולם ולכם, כנסו עוד היום לאתר האינטרנט http://www.duud.co.il/ בו תמצאו פרטים, טיפים והצעות ממיטב נותני השירות בתחום.

אודות מחבר המאמר

חייבים מידע נוסף על קולטי שמש השוואת מחירים? לא מבינים למה בזבזת םעד היום? זה טוב לעולם ולכם, כנסו עוד היום לאתר האינטרנט http://www.duud.co.il/ בו תמצאו פרטים, טיפים והצעות ממיטב נותני השירות בתחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.