אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רהיט פרקטי וחכם - סיפורו של ארון ההזזה

ייתכן שהרבה ממכם יחושו אמפתיה קלה על רקע הסוגיה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) המון בגדים, חמישים זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם שלם של מלתחה. אך היכן אפשר לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא בלי ספק האופציה הנפוצה, אם כי כדאי מאד לדעת שבשוק קיימות המון אפשרויות שעשויות לחסוך לכם לא מעט מקום בדירה, ולתת לכם פתרון אחסון חכם ויעיל לנעליים ולבגדים שלכם. כל אחד רוצים שבביתנו יהיה לרשותנו די הרבה ספייס, שיהיה נעים וכיף, הלא כן?? לדאבוננו, המצב הזה לא תמיד בר השגה היות ומה לעשות, לא כל אחד בלי יוצא מן הכלל נולדנו עשירים וחלק מאיתנו הגדול נאלץ לחיות בדירה פיצית ולהסתדר עם הגודל הנוכחי.

אם כי, בעזרת אמצעים חכמים לאחסון אפשר לנצל בצורה יעילה יותר את שטח הדירה ובכך לחסוך מקום אחסון חיוני ביותר. הפתרון הוא בעצם סוג ספציפי של ארונות - ארונות הזזה, שצוברים פופולאריות בימים אלה, בגלל שהם פתרון אחסון יעיל ויעל ביותר. למי שאינו יודע, ארון הזזה הוא למעשה ארון לכל דבר ועניין, אבל כזה שדלתותיו נעות על פני ציר ונפתחות מצד לצד, ולא כמו ארונות מסורתיים כלפי פנים או חוץ. אם חושבים על זה, זה פיתרון בולט הן לגבי האחסון, מכיוון שלא נדרש עוד מקום בשביל לפתוח ת'ארון, והן מבחינת החן והתרומה למראה הכללי של הבית.

ניתן להשיג ארונות הזזה במספר גדלים, לכן ניתן לשים אותם גם בחללים זעירים שבהם ארון סטנדרטי אינו יכול להיכנס, לא כל שכן - להיפתח בצורה נוחה. על כן, ארון הזזה הוא מוצר אחסון פופולארי במיוחד בקרב בעלי דירות קטנות יחסית, אך כמובן שלא רק. ארון הזזה יכול לשדרג כל דירה, במידה שהשטח הפנימי מעוצב כפי שצריך. בימים אלה אפשרי למצוא ארונות הזזה במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. מבין האפשרויות שיש בשוק תוכלו למצוא ארונות הזזה בסגנון יפני, איטלקי, עם זכוכית או בלעדיה, מגוון זנים של עץ וצבעי עץ. למי מבינכם שמבינים כמה דברים בעיצוב פנים, צפויה חוויה כיפית (לא פחות!) בכל הנוגע לבחירת הארון, שכן ההיצע הינו כמעט לא מוגבל.


אודות מחבר המאמר

מעוניינים להפסיק להרוויח בשקלים? הגיע העת לעשות שינוי ולהתחיל לעשות כסף בדולרים! אתם מוזמנים להיכנס לפרטים נוספים על עבודה בעולם, חברות השמה לעבודות בחול, סוגי עבודה, למשל כמו מכירת ציורי שמן ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.