אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולה חשמלית – הדור החדש של הפרגולות

פרגולה חשמלית – הדור החדש של הפרגולות

עיצוב הגן והמרפסת הוא נישה הצוברת תאוצה ומתפתחת מאוד בשנים האחרונות. חברות וחנויות רבות מתמחות בריהוט גן, בגינון ובאביזרים משלימים ההופכים את השהייה בחוץ לנעימה ומהנה, ואת הגן או המרפסת ל"חדר" נוסף של הבית שבו מבלה כל המשפחה. בעבר, ימים גשומים ורוחות בחורף או שמש קופחת בקיץ גרמו לכך שלא היה ניתן לשהות בחוץ, אך כיום ישנם פתרונות מודרניים כמו פרגולה חשמלית, המתמודדת עם בעיות אלו בקלות וביעילות.

פרגולה חשמלית היא הדור החדש של פתרונות ההצללה השונים לחצר, היא מספקת צל ומחסה מגשם או שמש ומונעת כניסה של רוחות חזקות כמו פרופילי אלומיניום בדיוק. בדרך זאת ניתן לשהות במרפסת מבלי חשש להירטב, להתקרר או להכוות. הצל אשר מספקת פרגולה זאת רחב ומתפרס על פני שטח רחב. פרגולה זאת מאפשרת גם כניסה מבוקרת של אור כדי שלא יסנוור או ימנע מצב של חושך מוחלט.

פונקציונאליות ועיצוב

פרגולה חשמלית מעניקה קלות רבה בשימוש וזהו יתרונה הגדול: על ידי לחיצה פשוטה על כפתור ניתן לכוון את שלבי הפרגולה בכדי שיצרו את ההצללה המושלמת לבילוי בחוץ. ההפעלה החשמלית נוחה ופשוטה, ואינה מחייבת פנייה לאיש מקצוע או טיפוס על שלבי הפרגולה – דבר מסוכן ומיותר. המנוע והמערכת החשמלית משוכללים מאוד ועמידים בכל מזג אוויר או טמפרטורה.

יתרון נוסף של פרגולה חשמלית גגות רעפים הוא העיצוב המסוגנן, שאינו נפגע מהאילוץ של שימוש במתכות שונות המרכיבות את הפרגולה. פרגולה זאת מוצעת במגוון רחב של סגנונות, החל במראה כפרי, מראה מודרני ו"נקי" או קו טבעי ופשוט. ישנם גם צבעים רבים של החומרים, החל משחור או לבן ועד אדום או כתום. פרגולה חשמלית מעניקה מסגרת מושלמת למרפסת, כיסוי והצללה נעים ונוח ותוספת הכרחית לחצר פעילה לכל המשפחה.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי חברת מרובע - פרסום בגוגל לחברות במגוון תחומים כגון: דלתות פנים ועוד...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.