אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מספרה לכלבים במרכז – טיפול חיוני לבעל החיים

מספרה לכלבים במרכז – טיפול חיוני לבעל החיים

ישראלים אוהבים מאוד בעלי חיים וכמעט כל אחד מאיתנו מחזיק בחיית מחמד המסבה אושר רב ולמעשה מהווה חלק בלתי נפרד מהמשפחה.כלבים – חיית המחמד הפופולארית ביותר, דורשים יחס תמידי, חום ואהבה אך גם טיפוח סדיר. בשנים האחרונות ישנה עלייה בעסקים המספקים שירות לבעלי חיים כגון מזון מיוחד, חיסונים וטיפול רפואי ואף מקומות לטיפוח בעל החיים כגון מספרה לכלבים בתל אביב כלומר במרכז הארץ.

גזימה של שיער הכלב מספקת הקלה מחום ולחות בקיץ; מונעת הצטברות של טפילים מסוכנים כמו קרציות ופרעושים; מטפחת את שיער הכלב, שלעתים קרובות הוא ארוך וסבוך; מונעת ריח רע; וכמובן – יוצרת הופעה מרשימה של בעל החיים. מספרה לכלבים במרכז גוזמת את שיער בעל החיים בהתאמה לגזעו, בעיקר כאשר מדובר על גזעים יוקרתיים הפופולאריים מאוד לאחרונה, כגון שיאצו, פאג או יורקשייר המתהדרים בהופעה מיוחדת.

טיפול מקצועי

טיפוח בעל החיים אינו משימה פשוטה – מספרה לכלבים ברמת השרון או במרכז ובכל רחבי הארץ מעסיקה צוות מקצועי אשר יודע כיצד להתמודד עם בעל חיים מבוהל שאינו מקבל את התספורת בהנאה ובשקט. יש לדעת כיצד להרגיעו ולבצע את התספורת והטיפול המשלים בהדרגה, בעדינות ובאופן מושלם. מספרה לכלבים במרכז עושה שימוש במכשירים מקצועיים אשר לא פוצעים את בעל החיים ומבצעים את הטיפול ביעילות רבה.

מספרה לכלבים בהרצליה מספקת בנוסף לתספורת גם גזירת ציפורניים, ניקוי אוזני בעל החיים, ניקוי יסודי של כפות הרגליים, גילוח איברים עדינים של הכלב וייבוש בכדי שלא יתקרר. טיפוח קבוע של הכלבים, ובעיקר לקראת העונה החמה, הוא עוד דרך לדאוג לרווחתם, להראות להם שאנו אוהבים אותם, להתייחס אליהם בכבוד ודאגה וגם – למנוע מצבים לא נעימים ומסוכנים כגון טפילים, מחלות או ריח רע שמפריע לבעל החיים ולנו כאחד.


אודות מחבר המאמר

אנו מעניקים שירותים נוספים כגון וטרינר ת"א, שירותי חירום לבעלי חיים ועוד...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.