אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גירושין: כשמחליטים לרדת מהעגלה

 

מעשה בעגלון עם סוסה ועגלה קטנה, שהיה מרוויח את לחמו על ידי הסעת אנשים מעיר אחת לעיר אחרת, שמרחקה כארבע שעות נסיעה. מכיוון שהעגלון היה מבוגר ורגיל לנסוע בדרך אחת, הוא היה דבק בדרך זו בקור או בחום, בין אם הדרך הייתה בוצית ורטובה ובין אם היא הייתה יבשה ומאובנת. מעולם לא שינה את מסלולו, ותמיד נסע בקצב קבוע. טוב היה לו כך, ללא שינויים וללא הפתעות.

יום אחד, נוסע פלוני חש בחילה וסחרחורת וביקש לעצור לרגע את העגלה כדי שיוכל להמשיך ברגל. העגלון שלא היה רגיל לכך שהנוסעים מדברים, אטם אוזניו והתעלם מהבקשה. האיש המסכן בכה והתחנן, אך מאום- הסוסה המשיכה לדהור והעגלה המשיכה לנסוע.

ממש לקראת הסוף כשלוש וחצי שעות מתחילת הנסיעה, קם על רגליו האיש החולה תפס את העגלון בכתפיו וטלטל אותו בנחישות. העגלון הסתובב בהפתעה ועצר את העגלה. האיש ירד מהעגלה ולפני שהספיק למצמץ העגלה המשיכה בדרכה. האיש נשם לרווחה, כבר הרגיש הרבה יותר טוב.  לאחר שנח כרבע שעה, הבחין לראשונה, שמלבד הדרך הרגילה בה היה נוסע מדי חודש כדי לקיים את עסקיו, ישנן עוד שני דרכים נוספות המובילות לערים אחרות בהן מעולם לא ביקר. נדהם האיש לגלות את המגוון הרחב והחליט שהפעם ינסה את מזלו בעיר השכנה הנמצאת כעשר דקות הליכה מהמקום בו הוא דורך.

איך נגמר הסיפור? איני יודע. מי הוא העגלון עם הסוסה והעגלה קטנה? גם זאת איני יודע.

מי הוא האיש שרצה לרדת מהעגלה? את זאת אני יודע!

האיש הזה הוא אתה או את או כל בן אדם שאוזר אומץ וכוח ואומר בקול גדול: די, הגיע הזמן לעצור, לחשוב ולשנות כיוון. כל אדם בנקודות שונות בחייו עומד בפני צמתי דרכים. יש כאלה שאוהבים את הדרך שנקבעה להם מראש וממשיכים בה וטוב להם. וישנם אלו שאינם אוהבים את הדרך אך הם חורקים שיניים וממשיכים לנסוע. ויש כאלו, כמו אותו נוסע אלמוני, שלא אוהבים את הדרך ולמרות הקושי וההקרבה, מחליטים שמהנסיעה הזו הם יורדים, למרות הבוץ ולמרות שהם "יאחרו" ולמרות שהם נוטשים את הדרך הבטוחה.

זה דורש אומץ, וכוח. על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר במקרים בהם את או אתה מחליטים להיפרד מאותו אדם שליווה אתכם בעשר עשרים או שלושים שנים האחרונות-בעלך או אשתך.

גירושין הם נושא כואב, במיוחד כשנמצאים בסיפור גם ילדים, ששניכם אוהבים מאוד ורוצים שיהיה להם רק טוב. זוגות בדרך כלל מגיעים להחלטה של גירושין אחרי שהגיעו מים עד נפש- שניכם כבר בחשתם בבעיות, שניכם ניסיתם טיפול זוגי, שניכם ניסיתם למנוע את הבלתי הנמנע- גירושין. יתכן ושניכם אוהבים אחד את השני אבל פשוט הגעתם למסקנה הכאובה שאתם פשוט לא מתאימים אחד לשני, ובין אם אתם רשמית ביחד או לא, פניכם מועדות למקומות שונים.

כדי שתהליך של גירושין יעבור בצורה הכי מהירה וללא סיבוכים משפטיים מיותרים, וכדי שתוכלו להסדיר נושאים כמו החזקת ילדים וחלוקת רכוש, מבלי שתכנסו למערבולת שקשה מאוד לצאת ממנה, כל אחד מכם בנפרד צריך לפנות אל עו"ד גירושין.

כאן מתחילה הדרך הנפרדת והחדשה של כל אחד מכם. עורך דין גירושין יסייע לכם בפתרון הקשיים המשפטים שלוחצים על שניכם, ויסייע לכם לשמור על קור רוח והגיון בטלטלת הרגשות שעוברת על שניכם. גירושין אינה מלה יפה ושום עורך דין, גם לא אחד שמתמחה בענייני גירושין יכול לשנות עובדה זו, אבל עו"ד גירושין כן יכול להבטיח שהתהליך יעבור בצורה מהירה ומקצועית. רק כך תוכלו להתחיל את דרככם החדשה בהצלחה.

 

מוגש בחסות שרונה בר זאב עו"ד לענייני משפחה


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.