אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גירושין כפתרון במקרים מסוימים

 

הנושא של גירושין יכול להיות כואב מאוד עבור בני הזוג ויכול לעבור בצורה יחסית רגועה ובנועם. ההחלטה על גירושין היא אף פעם לא קלה וצריך לעשות הכול על מנת להימנע מלהיכנס לכל מיני נושאים או נקודות אשר עלולים להיות מאוד בעייתיות. כדי לעשות את העניין הזה בצורה כמה שיותר קלה ופשוטה ברוב המקרים כדאי להתייעץ עם עו"ד גירושין שיכול להגיד בדיוק על איזה דברים צריך לשים את הדגש. לפעמים כאשר מגיעים למצב בו אחד או שני בני הזוג מעוניינים בגירושין יש הרבה לבטים ודברים שצריך לחשוב עליהם, כאשר חלקם קשורים לעניינים טכניים או כספיים וחלקם קשורים לעניינים הרבה יותר רגשיים כמו הנושא של הילדים. כאשר גירושין מתבצעים ללא ילדים, הנושא הרבה פעמים יכול לעבור בצורה הרבה יותר קלה. כאשר מעורבים ילדים בגילאים צעירים אחד הנושאים המרכזיים שצריך לחשוב עליהם הוא הדאגה והרווחה של הילדים ולפעמים זו אפילו עילה להחליט לא להתגרש או לדחות את המחשבה על כך עד שהילדים יהיו מספיק גדולים.

באתרים רבים יש הסברים על תפקידו של עו"ד גירושין וגם מפורטים דברים חשובים למי שמעוניין לבצע את התהליך הזה כמו הסכמי ממון, הסכמי מזונות, הסכמי גירושין וכדומה. אם החלטתם כי זהו הפיתרון המתאים כדאי שתעיינו לפחות באתרים כאלה ותשמעו על פרטים רבים אותם תאלצו לבצע.

כאשר מחליטים על גירושין זוהי החלטה משמעותית אולם ייתכן כי זה הפתרון הנכון למצב. לפעמים כדאי לנסות לפני החלטה כזאת ללכת לטיפול זוגי ולנסות לפתור את הבעיות מפני שיכול להיות שאלו בעיות הניתנות לפיתרון, גם אם זה לוקח זמן ומצריך הרבה השקעה משני הצדדים. לפעמים טיפול זוגי יכול לעזור ולמנוע את המצב הזה שעדיף להימנע ממנו. אם ההחלטה היא סופית ומוסכמת על שני הצדדים הגיע הזמן לגשת אל עורך דין גירושין אשר יכול לעזור לבצע את התהליך הזה בצורה כמה שפחות קשה. כל הסיפורים על עורכי דין אשר לוקחים צד אחד ומנסים "להוציא" כמה שיותר מהצד השני הם הרבה פעמים מוגזמים או לא מדויקים, ולהיעזר בעורכי דין לצורך העניין הזה יכול להיות טוב מאוד.

הדבר הקשה ביותר ללא ספק כאשר מחליטים על גירושין הוא הילדים, וצריך להשקיע הרבה מחשבה מהו הסידור הטוב ביותר עבורם, וכיצד להמשיך במידת האפשר את שגרת חייהם גם אם ההורים כבר לא יהיו ביחד. גירושין של הורים עבור הילדים הוא אירוע טראומטי וצריך לעשות את כל מה שאפשר על מנת לערב אותם כמה שפחות בכל התהליך ולא לאלץ אותם להיכנס בין בני הזוג, או במקרים גרועים יותר כאשר הם נאלצים לשמוע את הדברים שנאמרים מצדו של בן זוג אחד על משנהו. הדברים האלה יכולים לגרום לבלבול גדול אצל הילדים וגם לנזקים נפשיים בעתיד. כאשר מבצעים הסכם גירושין בצורה מסודרת בעזרתו של עורך דין גירושין ניתן לבצע את התהליך בצורה יותר קלה ומסודרת ולא להשאיר דברים פתוחים אשר יכולים לגרום למרמור בעתיד ולפגוע באחד מבני הזוג או בילדים. 


אודות מחבר המאמר

מוגש בחסות שרונה בן זאב עו"ד לענייני משפחה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.