אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת יאכטות להפלגות בלתי נשכחות

יאכטות להשכרהמתאימות לאירועים רבים כגון: מסיבת רווקים או רווקות, אירועים משפחתיים, מסיבות ועוד . סקיפרים רבים מחפשים יאכטה להשכרה לאחר שסיימו את קורס השייט ויש בידיהם רישיון להשיטה. אנשים אלה יוצאים להפליג להנאתם עם חברים לחופשות, אירועים , תחרויות ועוד.

חיפוש יאכטות להשכרהכשבוחרים יאכטה להשכרה מומלץ להשתמש בשירותיו של מועדון מוכר ובעל מוניטין שיש לו מגוון יאכטות שמורות עם ציוד בטיחות העומד בתקנים של מנהל הספנות. ההשכרה כוללת ביטוח מלא ומשיט מנוסה. החברה תייעץ לכם בבחירת היאכטה המתאימה למטרת ההשכרה.

יאכטות להשכרה לאירועיםכשמקיימים אירוע על יאכטה הוא מקבל מימד אחר, מקורי ומיוחד. אפשר לחגוג ביום עם השמש עם תצפית המרהיבה למרחבי הים או בערב באווירה רומנטית לאור הירח המשתקף במי הים.  יום הולדת: יאכטה להשכרה ליום הולדת היא רעיון לחוויה אדירה. ניתן לבחור בין סוגים שונים של כלי שייט, סטנדרטיים או מפוארים. כתוספת לאירוע ניתן להזמין מסאז' מהנה, אוכל מעולה , אלכוהול ועוד. ניתן להוסיף להפלגה אטרקציה כמו קוראת בקלפים, רקדנית בטן ועוד. הצעת נישואין: יאכטה להשכרה לאירוע של הצעת נישואין, תיחרט לנצח בלב החתן והכלה העתידיים. השייט הרומנטי מלווה במוזיקה רגועה, שמפניה, סלסלת מתוקים ואפשר לשדרג את החוויה עם מסג' זוגי מפנק על הסיפון או בחדר, קישוטים ופרחים, ארוחה רומנטית לאור נרות וכו'.הפלגה רומנטית: עם יאכטה להשכרה תוכלו לבלות יום או ערב בלתי שגרתי בחברת החצי השני ולזכות לזמן איכות שונה ומרגש. תוכלו לשחות בים ולרדת לחוף בנקודות קסומות, ליהנות ממאכלים טעימים, אלכוהול יוקרתי ולהתמכר לאוושת הגלים והרוח המלטפת. מסיבת רווקים או רווקות: יאכטות להשכרה מבוקשות מאוד בקרב אנשים החוגגים מסיבת רווקים או רווקות. השילוב של ים, שמש, מוזיקה, בירות וחברים טובים הוא מתכון למסיבה מוצלחת. יש מגוון של יאכטות להשכרה עם שפע של תוספות מפנקות כמו עיסויים, הפעלות, ארוחות גורמה, בירות ועוד. המשתתפים נהנים מטבילה מרעננת  בים וממסיבת רווקים או רווקות חלומית. ימי כיף לחברות: יאכטה להשכרה משמשת ארגונים המעוניינים בימי כיף מיוחדים עם מגוון אתגרים ופעילויות מהנות. ירח דבש: עם יאכטה להשכרה, זוגות בירח הדבש יכולים לבלות במקומות קסומים ואקזוטיים. אפשר לערוך סיורים במקומות אליהם מגיעים ולהפליג הלאה, בקצב שלכם. יאכטות להשכרה להפלגה עצמאיתאנשים שהוציאו רישיון משיט 30 או 60 יכולים לשוט באופן עצמאי עם היאכטה. לפני ההפלגה צריך לערוך בדיקה של יאכטות להשכרה מבחינת מצבן הכללי, המכשור, המנוע או המפרשים והציוד. אפשר להפליג בחופי הארץ ואם יש ברשותכם רישיון בינלאומי אפשר להרחיק ליוון, טורקיה, קפריסין ועוד.השכרת יאכטה ממתאימה לכל תקציב והופכת כל אירוע להצלחה מובטחת. במקום לשכור אולם או גן, צאו מהקופסא ותחגגו על הסיפון עד אור הבוקר.

 


אודות מחבר המאמר

קורס קטמרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.