אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבות שמן איכותי במנוע הרכב וביצוע בדיקות שגרתיות

מאמר זה עוסק בשמנים השונים לרכב, באופן בדיקת השמנים השונים לרכב, ובמחירי השמנים השונים. עם שמני המנוע נמנים שמנים מינרליים ושמנים סינטטיים השמנים המינרליים עשויים בדרך כלל מנפט גולמי והשמנים הסינטטיים עשויים מתרכובות שתוכננו למטרות שונות, ולביצועי מנוע שונים.

מאמר זה עוסק בשמנים השונים לרכב, באופן בדיקת השמנים השונים לרכב, ובמחירי השמנים השונים. עם שמני המנוע נמנים שמנים מינרליים ושמנים סינטטיים השמנים המינרליים עשויים בדרך כלל מנפט גולמי והשמנים הסינטטיים עשויים מתרכובות שתוכננו למטרות שונות, ולביצועי מנוע שונים.השמנים חייבים לעמוד בדרישות גבוהות של מנועי ומכלולי הרכבים. השמנים המינרליים משמשיםכשמנים לממסרת של רכבי 4X4 ישנים ורכבים כבדים כגון משאיות ורכבים מסחריים. השמנים הסינטטייים משמשים עבור ממסרות אוטומטיות וכשמן בלמים.איכות השמנים הינה דבר חשוב מאוד באחזקת הרכב.

יש לבדוק אחת לשבוע את מד השמן מנוע, ואם חסר, להוסיף שמן במידת הצורך. כמו כן יש לבדוק אם חסן שמן בממסרת, ואם חסר - יש למלא. במידה ושבוע לאחר המילוי עדיין חסר שמן, יש לפנות למוסך לצורך בדיקת הרכב.כמו כן יש לבדוק האם חסר שמן בלמים, ובמידה וחסר יש לבדוק האם יש נזילת שמן מאחת המשאבות של הבלמים ואם יש חוסר שמן בלמים, יתכן כי דסקיות הבלמים שחוקות ויש לגשת למוסך על מנת לבדוק ולהחליף את בלמי הרכב במידת הצורך.

מחירי שמנים מומלצים:

רגיל: 80-100 ש"ח ל-4 ליטר

שמן חצי סינטטי: 100-150 ל-4 ליטר

שמן סינטטי 100%: 200-500 ש"ח ל-4 ליטר שמן

המידע הכתוב בדף זה מהווה יעוץ ראשוני בלבד ואינו תחליף לייעוץ ובדיקה מקצועית על ידי שמאי רכב מוסמך. כל שימוש במידע ואו נזק או הפסד הנגרם כתוצאה מכך הינו באחריות המשתמשת בלבד! להזמנת בדיקה יסודית משמאי רכב מוסמך התקשרו: 1-800-202-770 או לחצו כאן ליצירת קשר

מתתיהו בשארי - שמאי רכב מוסמךשמאי על גלגליםטלפון: 1-800-202-770אתר: בדיקת רכב לפני קניה


אודות מחבר המאמר

מתתיהו בשארי - שמאי רכב מוסמךשמאי על גלגליםטלפון: 1-800-202-770אתר: בדיקת רכב לפני קניה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.