אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

4 מסעדות בברצלונה שחובה לבקר בהן

 

האיטלקים אוהבים לאכול ולכן יש בברצלונה ה-מ-ו-ן מסעדות. במסעדות בברצלונה תמצאו מאפיינים ערביים, ים תיכוניים, אירופאים ועוד. המאכלים העיקריים שתקבלו במסעדות שם הם: פיצות, מאפים, פסטות, גבינות ויין ועוד.

כיום ברצלונה קרובה מתמיד מאחר שישנן בשוק טיסות זולות, חבילות נופש ברגע האחרון וכדומה, המאפשרות לטוס אליה בלי להתרושש. אז אם תחליטו על נופש בברצלונה כדאי מאוד שתכירו כמה מהמסעדות הטובות שם. להלן ארבע מסעדות בברצלונה, שמאוד כדאי לבקר בהן:

 

מסעדת Cal Pep

מסעדת Cal Pep היא אחת ממסעדות הטאפאס המפורסמות ביותר בברצלונה. למי שאינו יודע מנות טאפאס הן מתאבנים, מנות אוכל קטנות. מסעדת הטאפאס  Cal Pep מפורסמת בגלל שהיא פשוט מאוד, טובה. כל המאכלים בה טריים וכיפיים לאכילה, האנשים איכותיים, השירות מצוין, היין מעולה. אם לא תגיעו למסעדת Cal Pep, לא תדעו מהו טאפאס אמיתי לעולם. בסמוך למסעדת הטאפאס ממוקמת מסעדת Cal Pep המגישה דגים ופירות ים. וגם שם המנות מעולות.

כתובת: Pl. de les Olles, 8

טלפון: 93-3107961

 

מסעדת אגואה, Agua

מסעדת אגואה היא מסעדה המציעה דגים, פסטות וריזוטו ברמה גבוהה. במסעדה יש עיצוב צבעוני ונעים ומרפסת על חוף הים. במקום יש יינות יוקרתיים רבים ואווירה איטלקית למהדרין. מומלץ.

כתובת: PaseoMaritim de la Barceloneta 30, Port Olimpic

טלפון: 93-2251272

 

מסעדת Can Solé

מסעדת Can Solé היא מסעדת מאכלי ים בברצלונה בת יותר ממאה שנה. מגיעים אליה לקוחות סלבריטאים ואנשים אמידים. מסעדת Can Solé מפורסמת בכל העולם, והבעלים שלה, מריה ז'וזפ, זכתה בפרסים בנושא גסטרונומיה, תיירות ועוד. את קירות המסעדה מקשטים תמונות וציורים של הלקוחות הקבועים והעמידים. מסעדת Can Solé לא זולה אבל היא הימור בטוח – האוכל בה מעולה.

כתובת: Sant Carles 4

טלפון: 93-2215012

 

מסעדת בסטיאל , Bestial

אם אתם רוצים לבלות במסעדה יוקרתית ומעוצבת, מהמובילות בברצלונה, על חוף הים, עם אנשים יפים ואוכל מעולה, לכו למסעדת בסטיאל (Bestial). בתפריט: פסטות מעולות, פיצות קטנות מעודנות, סלטי רוקט עם פרשוטו, ריזוטו זיתים שחורים, וקינוחים מעולים כגון פנקוטה וטירמיסו.

כתובת: Ramon Trias Fargas 2-4

טלפון: 93-2240407


אודות מחבר המאמר

טיסות זולות לחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.