אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים על דגמי כורסאות טלויזיה

כורסאות הטלויזיה של ימינו רק משתכללות ונהיות מפנקות יותר, הודות לגדילה הניכרת במכירות. כורסאות טלויזיה המיוצרות בחברות אמריקאיות מגיעות גם עם מנועים מתכוננים שעושים סוגי מסז' שונים ובניהם שיאצו. כורסאות אלו הידועות בשמן – כורסאות עיסוי, מגיעות עם סוגי ריפוד שונים, כאשר ריפודי בד בדרך כלל זולים יותר מריפודי עור.

התקדמות העולם הטכנולוגי בו אנו חיים משפיעה על עיצובן ותכליתן של כורסאות טלויזיה וגם כורסאות עיסוי, הדבר מתבטא בכך שכיום ניתן להשיג כורסאות "היי-טק" הכוללות שלט רחוק לשליטה במנועי המסז', חללי איכסון, רמקולים, חימום, ואפילו מקררים וטלפון הבנויים לתוך גוף הכורסה, ישנן גם כורסאות טלויזיה המיועדות לתקופת ההריון וההנקה. כורסאות טלויזיה הפכו מפריט ריהוט כבד ומגושם לרהיט נעים ומעוצב, ניתן להשיג אותן במימדים קטנים יותר ועם תמיכה טובה יותר לגב לצוואר ולרגלים. ההבדל המשמעותי הוא במשקל, כורסאות בנות ימינו שוקלות כ-25 ק"ג לעמות ממוצע של כ50 ק"ג בעבר.   

מחירין של כורסאות טלויזיה יכול לנוע בין 2000 ש"ח עד לכ10000 ש"ח, הכל כמובן בהתאם לדגם הנבחר, ריפודו – עור איטלקי? או בד?, ומנגנוני העיסוי שבו.    בין השיכלולים השונים קיימות גם כורסאות טלויזיה לבני ובנות גלי הזהב, כורסאות אלו עוזרות לאדם היושב עליהן לעבור בקלות ממצב ישיבה למצב עמידה בעזרת מנגנון ייחודי הנמצא בתחתית הכורסה החשמלית. כורסאות חשמליות אלו אינן זולות, אולם יכולות לשנות לטובה באופן משמעותי את חייו של אדם מוגבל פיזית הנזקק בעזרה לישיבה וקימה.

ועכשיו לטיפים – ביחרו את גודל כורסת הטלויזיה המתאים עבורכם, כורסאות גדולות מדי יגרמו לכאבי צוואר. ביחרו את הכורסה שבה אתם מרגישים הכי בנוח, שהכורסה תהיה כמו כפפה ליד.

לפני קניית כורסאות טלויזיה, מומלץ למדוד בחדר בו הולכת להיות מוצבת הכורסה, את החלל שיוקדש עבורה. על מנת להימנע מקניית דגם גדול מידי שישפיע באופן משמעותי על עיצוב חדר הסלון. חשוב לבדוק את אורכה המקסימלי של הכורסה במצבה הפתוח לשכיבה. ביושבכם על הספה וודאו כי ידית פתיחת ההדום קלה לתיפעול וזיכרו בבחירת הריפוד שכורסאות טלויזיה וגם כורסאות עיסוי בריפוד עור לא מתאימות לאנשים הסובלים מהזעה.

חישבו מה מכל השיכלולים יכול לעזור לכם בשימוש יום יומי ואיך תפיקו מהם הנאה, מה שנראה מיותר הוא כנראה מיותר. בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

 


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלוויזיה ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.