אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לידה ומתנה ליולדת סקירה ראשונית

 

רובנו ככולנו לא סובלים מנזילה של כסף בין האצבעות, התקציב החודשי שלנו מוגבל ואנחנו רוצים לוודא שכאשר אנחנו עושים רכישה של  מתנות ליולדת,  הם יהיו איכותיים, שימושיים ואפקטיביים לצריכים של היולדת.

כשקונים מתנות השאיפה שלנו היא תמיד לצמצם את ההוצאה הכספית שלנו ככל שאפשר, אך מאידך חייבים לשמור על תמורה הוגנת לכסף שלנו, גם אם השקענו מעט. כשמביטים על האפשרויות השונות של מתנות ליולדת, במבט ראשון, יאמרו כולם כי את הכל יש לרכוש בחנויות המובחרות ביותר, ליולדת מגיע הטוב ביותר. אך כאן נכנסת לתמונה הכמות. אם הכמות של המוצרים תהיה גדולה אז זה מחפה על היכן קנינו, כמו כן, ישנם מוצרים שכלל אין הבדל באיכות בין המקום הזול לבין המקום היקר, כל השאלה על תשלום גבוה יותר היא שאלה על האווירה, המזגן בחנות, המיקום והשם שיהיה רשום על השקית והקבלה – מה שמהווה גורם משפיע לאנשים רבים.

מוצר כגון מגבת רחצה וכדומה לא רצוי לרכוש במקום זול מכיוון שהאיכות שלו ירודה בהרבה מחנות ממותגת. אך אם לדוגמא הייתי רוצה לפנק את האישה עם מכשיר השמעה של מוזיקה לזמן שהיא תהיה לבד בבית חולים או לזמן ההנקה, אין זה משנה אם המכשיר נקנה בעיר בחנות חשמל רגילה או שמא הוא נקנה כפטנט להנקה בחנות למוצרי תינוקות שם הוא יעלה פי כמה מהמחיר המקורי שלו, כי יש עליו תווית שכתוב עליה מיוחד לזמן ההנקה.

הקניה האידיאלית של מתנות ליולדת היא גם קניה זולה וגם קניה טובה ויעילה. לכן לפני רכישה של מוצרים שונים, היינו ממליצים בחום לבקר בכל אחד מאתרי האינטרנט השונים המספקים מידע  עדכני על מחירים ומבצעים ובכך גם לקבל רעיונות יצירתיים שעליהם עוד לא חשבתם, וגם לקבל הסדרי תשלום או מחיר נמוך הרבה יותר ממקומות אחרים שאינם ווירטואליים. כמעט ואין מוצר שלא נימכר באינטרנט, השקעה של כמה דקות לפני היצירה לחנות פיזית, עשויה להשתלם לכם לבסוף אפילו בהחלטה איזה מוצר לקנות ולא רק איזה סוג מוצר לקנות.


אודות מחבר המאמר

אהבתם את המאמר ?פגשו אותנו בדף האוהדים שלנו להגרלות טיפים ועידכונים וחדשות מוצריםוכמובן אתר הבית שלנו : נכנסים,בוחרים ושולחים מתנה ליולדת בכל הארץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.