אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זרים מתוקים מהם

זרים מתוקים, מהם?

זרים מתוקים הם זרים המכילים פרלינים איכותיים ו/או ממתקים. זר מתוק מעוצב בצורה דקורטיבית ונעימה לעין, הוא עשוי מגבעולים שהם בעצם שיפודים צבעוניים, ומפרחים העשויים מנייר צלופן וחומרים שונים. בתוך זר מתוק ישנם פרחים אשר בתוכם נמצאים פרלינים או ממתקים. הפרלינים מגיעים בטעמים רבים, כל סוגי השוקולד, מילויים שונים, וכמובן גם סוכריות, גומי, מסטיקים ועוד מגוון רחב. הכל כמובן תלוי בזר אותו אתם בוחרים. ניתן לבצע התאמה מכסימלית של הזר, להעדפתו ואהבתו של מקבל המשלוח.

 

זר מתוק הוא בעצם מתנה

זרים מתוקים יכולים לבוא בתור מתנה בפני עצמה, ויכולים להיות תוספת למתנה. הם ייחודים מקוריים ועדכניים. זר מתוק הוא מרגש הרבה יותר ממתנה שמקבלים פנים מול פנים, שכן בזר מתוק יש את אלמנט ההפתעה. ממש כמו משלוחי פרחים רגילים, הוא מגיע יחד עם שליח לכתובת שתבקשו. ניתן לשלוח זר מתוק לביתו של בעל השמחה או לעבודה. הכל תלוי בכם.

 

למי מתאימים זרים מתוקים?

זרים מתוקים מתאימים לכל מי שאוהב מתוק והפתעות. מבוגרים וילדים כאחד ישמחו לקבל זר מתוק וטעים. מבוגרים רבים יעדיפו זר מתוק המכיל שוקולדים איכותיים עם מוצקי קקאו גבוהים, כאלה נמצאים כמובן בשוקולד המריר. בנוסף מבוגרים מעדיפים לקבל פרלינים במילויים רבים, ובמילויים איכותיים כמו יינות וליקרים. ילדים רבים מוצאים עניין וכמובן טעם בזרים המתוקים. מדובר גם במתנה מהנה עבורם, שכן הם צריכים לחפש את השוקולד בתוך הפרח, הם יכולים לשחק עם הקופסא, הזר, העטיפות ועוד.

 

מה עוד יש מלבד זרים מתוקים?

ישנם אנשים אשר מעדיפים זר פחות מתוק מטעמים שונים. יש אנשים שאסור להם לצרוך סוכר רב או שהם אלרגיים למוצרי חלב ועוד מקרים נוספים אשר יגרמו לאנשים להעדיף זר אחר. לשם אותם אנשים נוצרו זרי הפירות. זר פירות מכיל פירות טריים רבים (משתנה כמובן בהתאם לעונה), ומגוון רחב גם של פירות יבשים. גם הם מעוצבים בצורה מיוחדת ומושקעת, הם מתאימים בדרךך כלל להרבה נשים. זרי פירות מגיעים טריים ורעננים, הם נחתכים במקום וישר נשלחים אל מקבל הזר. בנוסף זרי פירות עשירים בויטמינים ומינרלים החיוניים לגופינו. 


אודות מחבר המאמר

סקיור שופ בניית אתרים - אינדקס אתרי פרחים וזרים מתוקים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.