אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדריך לקניית כורסאות עיסוי

הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית. קניית כורסת עיסוי נכונה תעשה בהתחשבות באילו מאפיינים יעילו לכם ולמשתמשים האחרים של הכורסה. להלן מספר נקודות שצריך לקחת בחשבון כאשר קונים כורסת עיסוי.

מחקר: האינטרנט מאפשר לכם לבצע מחקר בצורה פשוטה ונוחה למדי. ביחנו את הייצרנים והדגמים המובילים של כורסאות העיסוי הקיימות בשוק. ישנן הרבה מוכרים אך כמות היצרנים אינה גדולה, לכן מצאו כמה יצרני כורסאות עיסוי וגשו לאתר היצרן או צרו איתו קשר בטלפון. רוב היצרנים של כורסאות עיסוי אינם מוכרים באופן ישיר אך ישמחו לענות לשאלותיכם. תוכלו לבקש מפרטים ולהתעניין במאפיינים ספציפיים יותר בכל דגם שמשך את עינייכם. כמו כן מומלץ להקשיב לעצתם של חברים שברשותם כורסת עיסוי, ולא להסתמך רק על המלצתו של המוכר בחנות הרהיטים או הכורסאות.

חישבו לטווח הארוך: האם אתם מעוניינים בכורסת עיסוי על מנת לפתור בעיה נקודתית? אם כן אולי כדאי להתחיל בכורסת עיסוי פחות משוכללת וזולה יותר, ייתכן ודווקא מושב עיסוי הוא הבחירה המתאימה עבורכם. לחילופין תוכלו לחשוב על כורסאות עיסוי כפיתרון ארוך טווח בו ישולבו מספר מאפיינים וסוגי עיסוי. כמובן שחשוב לזכור שהמחיר משחק פה תפקיד – כורסאות זולות יהיו בעלות אחריות קצרה יותר ורכיבים פחות איכותיים בעוד כורסאות עיסוי יקרות יותר יהיו בעלות אחריות ארוכה ומנגנונים פנימיים איכותיים בהרבה.

סוגי עיסוי: כורסאות עיסוי מציעות מגוון גדול מאוד של תרפיות מסז' אפקטיביות. תוכלו למצוא כורסאות בעלות מנגנוני עיסוי שעושים מסז' – שיאצו, שוודי, עיסוי רקמות עמוק ועוד רבים אחרים. מעט ידע על שיטות עיסוי אלו יוכל לסייע לכם בבחירת כורסת עיסוי כיוון שכל אחת מהן מתמקדת בדבר מעט שונה. שיטות מסז' ידניות דוגמת: עיסוי לישה, עיסוי תיפוף, עיסוי לחיצות וכו' עלולות להיות מיושמות בצורה שונה על ידי יצרני כורסאות עיסוי שונים, ולכן מומלץ לבדוק כמה כורסאות ולמצוא את המתאימה לכם.

מאפיינים נוספים: האם אתם רוצים כורסת עיסוי שתעשה מסז' גם בפלג הגוף התחתון? עיסוי לכפות הרגליים? ואולי כורסת עיסוי מתחממת? הדום הנפתח ידנית או הדום ממונע? ישנן כמה החלטות חשובות לקבל, בידקו אילו מאפיינים נוספים חשובים לכם וביחרו את כורסת העיסוי שלכם בהתאם. כמובן שלא לכל כורסה יהיה את המפרט המדויק שתרצו וייתכן ותאלצו לבחור בין מאפיין אחד לאחר.

חישבו על הזמן שאתם משקיעים במחקר כהשקעה לעתיד במציאת פיתרון חכם לבית בדמותה של כורסת עיסוי העונה על כל הצרכים שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלוויזיה, כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.