אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אביה שרותי אחסנה

הציוד שלכם נשמר כמו אוצר – עם "אביה שירותי אחסנה"

 

שכרתם דירה מרוהטת ואתם זקוקים לפתרון אחסון לחפצים שלכם? מחפשים מחסן  לאחסנת ציוד משרדי? "אביה שירותי אחסנה" היא החברה המובילה בתחום האחסנה בארץ, המספקת ללקוחותיה במגזר הפרטי והעסקי, אפשרויות אחסון והובלה מקיפים ובהם תוכנה מתקדמת באמצעותה ניתן לחשב עלויות. המערכת נמצאת באתר החברה: www.avia2000.co.il שהוא נוח, מפורט ומכיל מידע רב.

 

השירותים של אביה כוללים:

 

טיפים שימושיים בנוגע לשירות הובלות

חשוב לבחור חברת הובלות איכותית שיש לה עובדים מנוסים אשר יעבירו את חפציכם או סחורותיכם בבטחה לאחסנה. חברת "אביה" עובדת עם מיטב האנשים בתחום ובמחירים ללא תחרות.

 

שרותי אחסנה -מה צריך לבדוק

 

מה הם יתרונותיה של "אביה שירותי אחסנה"

 

ולסיכום - המלצות של לקוחות 

 

אני רוצה להודות לכם על תקופה ארוכה של שירותי אחסנה ועל היחס הנפלא לאורך כל הדרך. גם כשסיימנו את תקופת האחסנה המשכנו לקבל יחס מקצועי ואדיב. החל מחופית שעשתה הכול על מנת למצוא מועד שיתאים לנו, למרות שנזכרנו מאוחר. השרות המדהים הזה ממשיך עם המובילים שהיו יותר ממקסימים,מאורגנים וזריזים. 

בברכה,

עופר ושני

 

לכל צוות המתפעלים והמנהלים,למשפחה שמאחורי והקטנים שלפני!...

פשוט מאוד! מעבר לעבודה המקצועית, אתם מגיעים עם חיוך שבא ישר מהלב ונותן הרגשה נהדרת. נהננו מאוד מהשירות והיחס האישי. תמשיכו להיות נפלאים.

בברכה,

גלעד רוט

 

 


אודות מחבר המאמר

מאגר חדשותי לעסקים קטנים ובינונים



תיאור


BIZBUZZ הינו מאגר חדשותי ייחודי עבור מידע מידע של עסקים קטנים ובינוניים.המידע על כל אחד מבתי העסק מקיף ומכסה את כל האספקטים היכולים לתאר אותו, החל ממידע כללי, עסקי, ארגוני, פוליטי ועד הסיפור האישי העומד מאחוריו. BIZBUZZ משמש כסוכנות ידיעות, המספקת תוכן ומפיצה אותו לעיתונאים, עורכים ומפיקים מתחומים שונים מעולם העיתונות הכתובה והמשודרת.. תוכלו למצוא באתר מגוון נרחב של כתבות תוכן וידיעות על בתי עסק ממגוון תחומים. השירות מיועד לעסקים המעוניינים לייצר חשיפה תקשורתית נרחבת ובכך לקדם את העסק שלהם בכל הרמות.




דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.