אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשוב לבקר אצל רופא שיניים

כמעט כל הילדים וכך גם המבוגרים מפחדים ללכת אל רופא שיניים כדי לקבל טיפול שיגרתי או כדי לקבל טיפול עקב בעיה או מחלה אשר נוצרה בפה כמובן שעקב הפחד הגדול אשר יש בהליכה אל רופא שיניים ניתן לראות כי רופא שיניים בבינימינה או רופא שיניים בזכרון יעקוב וגם אצל רופא שיניים בשרון נותן למטופל גז צחוק בשביל להוריד את לחציו.

 גז צחוק שמים ניתן לילדים ולמבוגרים אבל המינון שונה לפי הגיל והמשקל של המטופל כמובן שחשוב מאוד ללכת רק אל רופאי שיניים טובים ניתן למצוא כאלו רופאים ברחבי הארץ כמו: בבינימינה, בזכרון יעקב, וגם בשרון כיוון שניתן לראות כי מי שהיה אצל רופא שיניים אשר הוא אינו טוב בתחום לכן נעשה למטופל נזק וכאב רב יותר ובנוסף לכך כמובן שתישאר לו טראומה לכל החיים לכן חשוב ללכת רק אל רופא שיניים בבינימינה או אל רופא שיניים בשרון או רופא שיניים בזכרון יעקב אשר הוא מעולה ואמין.

 כאשר נותנים למטופל טיפול הרגעה בעזרת שימוש של גז צחוק כמובן שלא חשוב אם מדובר בילד או באדם בוגר זה מאוד עוזר בהרגעתו של המטופל.

גז צחוק הינו תערובת של שני סוגים שונים של גז מסוג נייטרוס אוקסיד וגם חמצן אשר הינם משולבים יחדיו. הגז זורם בעזרת מסכה קטנה אשר אותה שמים על האף עושים זאת כמובן אצל רופא שיניים באזורים שונים וגם אצל רופא שיניים בשרון.

שלבי השימוש בגז צחוק אצל רופאי שיניים:

*בשלב הראשון  - אשר בו רופא שיניים בזכרון יעקב עושה שימוש בגז צחוק הוא מחדיר לגוף מספר דקות של חמצן נקי ללא שילוב או הוספה של כל חומר אחר.

*בשלב הבא  שאחריו –מגבירים את האחוז של הנייטרוס כ-40% וממשיכים כך עד לקראת לסיום הטיפול הרפואי.

*בשלב הסופי – מעניקים למטופל שוב חמצן נקי אשר הוא ניתן לו במשך כמה דקות.

בעת שאנו נושמים את תערובת הגז אצל רופא שיניים בבינימינה או אצל רופא שיניים בזכרון יעקב או אצל רופא שיניים בשרון יש לגז יש השפעה מרגיעה אך נשימה רגילה היא זו אשר גורמת לכך כי הגז ייעלם מן גופנו.

 ניתן להבחין כי גז צחוק עוזר להוריד לחץ בזמן של טיפול אצל רופא שיניים.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.