אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המלצות לקראת ניתוח מתיחת פנים

המלצות לקראת ניתוח מתיחת פנים

 

אם מפריע לכם עור הצוואר הרפוי שלכם או הפנים המקומטות והחלטתם לבצע ניתוח מתיחת פנים על מנת להראות צעירים בכמה שנים טובות הדבר הראשון שעליכם לעשות זה לבחור רופא מנתח. עליכם לבדוק את הניסיון של הרופא המנתח שלכם בביצוע ניתוחים פלסטיים בסוג הזה וגם את המוניטין שלו בתחום הרפואי.

 

מעבר לבחירת הרופא המנתח יש כמה דברים נוספים שיש לעשות לפני הניתוח המיוחל שישפר את המראה החיצוני שלכם. אחד הדברים החשובים ביותר הוא פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח שבחרתם עבור הניתוח. הרופא צריך לבדוק האם אתם בכלל כשירים לעבור את הניתוח: גם מבחינה נפשית וגם מבחינה גופנית.

 

בנוסף לשאלותיו המפורטות של הרופא על מצבכם הגופני יש צורך לעשות גם בדיקות גופניות שונות, בהוראת הרופא, לפני הניתוח. ידוע לכל כי עישון גורם לקמטים אך זוהי אינה הסיבה שבגללה מי שעומד לעבור ניתוח של מתיחת פנים צריך להפסיק לעשן: כשלושה שבועות לפני הניתוח המטופל חייב להמנע מעישון סיגריות.

 

ישנם מנתחים פלסטיים אשר ממליצים למטופלים שלהם לקחת גלולות של וויטמין סי בשבועות שלפני הניתוח. ישנם רופאים אשר מבצעים ניתוחים אלו אשר ממליצים למטופלים שלהם להמנע מצריכה של מוצרי מזון שונים ומצריכה של תרופות שונות. בין החומרים שלא מומלץ לגעת בהם ניתן למצוא אלכוהול, כאמור טבק, וכן הלאה.

 

חקר שוק לפני ניתוח מתיחת פנים כולל בדיקת אפשרות ל בוטוקס

 

כאמור לעיל, אין להתפשר על איכותו של הרופא המנתח ובחירת רופא מוצלח היא דבר חשוב מאוד. עם זאת, ניתוח זה הוא יקר מאוד ועל כן חשוב לבצע חקר שוק לפני הניתוח. ניתן לעשות השוואת מחירים באמצעות האינטרנט או באמצעות איסוף מידע ממספר רב של מנתחים פלסטיים מובילים.

 

מי יכול להרוויח מניתוח מתיחת פנים?

 

כל אדם אשר נמצא בבריאות גופנית ונפשית תקינה, לאחר או במהלך שנות השלושים שלו וסובל ממראה גופני מסויים של עור רפוי וקמטים מרובים יכול לעבור את הניתוח. אנשים אשר בטחונם העצמי ירד משום שהם מרגישים כי המראה החיצוני שלהם מבגר אותם יכולים להרוויח מאוד מהניתוח הזה ולהראות צעירים יותר.

 

מתיחת פנים


אודות מחבר המאמר

יוזרמא כתיבת מאמרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.