אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היכן ניתן לפרסם מודעות דרושים?

כיום, בעלי עסקים, מנהלים ואף עובדי מחלקת משאבי אנוש כבר יודעים כי השלב הראשון והמשמעותי בתהליכי חיפוש עובדים הוא פרסום מודעות דרושים. מודעות דרושים מפיצות לקהל מחפשי העבודה את הצורך באיוש משרה מסוימת, וכך מאפשרות להם ליצור קשר עם מפרסמי המודעה, כלומר עם המעסיקים. מכאן שמודעות דרושים צריכות להיות מוצלחות היות והן משפיעות באופן ישיר על המשך תהליך החיפוש ועל גיוס העובדים.

מהן מודעות דרושים מוצלחות?

מודעות דרושים מוצלחות, הן אלו שיתפסו את תשומת ליבם של הקוראים ויבלטו מבין שלל מודעות הדרושים הקיימות. על מנת שמודעות הדרושים יהיו מוצלחות, עליהן לכלול מספר משתנים כאשר בראשם עומדת החשיבות של ניסוח מודעת דרושים קורצת וייחודית. ניסוחים כמו: "מעוניינים בשינוי תעסוקתי?" או לחילופין "למשרה מאתגרת ואקסקלוסיבית דרושים.." יבלטו בין כל מודעות הדרושים ויסחפו את הקוראים לעיין במודעה. בנוסף, רצוי להקפיד על ניסוח נכון של המודעה ולהימנע משימוש בסלנג או בשפת רחוב. יתר על כן, כדאי להקפיד להגדיר את התפקיד והדרישות. למשל: "דרושה חשבת שכר בעלת ידע ברמת שפת אם בשפה האנגלית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס (EXCEL, WORD, OUTLOOK וכדומה)" הגדרת מדויקת של התפקיד ודרישותיו, תאפשר את התעניינותם של מחפשי העבודה המתאימים לדרישות התפקיד ותסנן עבורכם את אלו שלא.

היכן ניתן לפרסם מודעות דרושים?

מודעות דרושים ניתן לפרסם במגוון מקומות שונים, כאשר הדרך הפופולארית ביותר לשם פרסום מודעות דרושים היא פרסום באמצעות לוחות הדרושים שבאתרי האינטרנט. אתרים כמו פורטל דרושים, יד 2, ALL JOBS , OVDIM או MOVTAL מאפשרים לפרסם אצלם מודעות דרושים בקלות ובזריזות. בנוסף, ניתן לפרסם מודעות דרושים גם באמצעות עיתונים או עלונים שונים. כמו כן, ניתן כמובן להעלות מודעות דרושים לאתרים הראשיים של מפרסמי המודעות, כלומר לפרסם מודעות דרושים באתר הבית של אלו שמחפשים עובדים. לדוגמא: אם כותבי מודעות הדרושים הם מחלקת משאבי אנוש של רשת מלונות ישרוטל, הם יכולים להעלות את מודעות הדרושים לאתר הבית שלהם, דהיינו לאתר הבית של רשת ישרוטל. יתרה מזאת כיום, עם התפתחותן של הרשתות החברתיות ניתן לפרסם מודעות דרושים גם ברשתות חברתיות דוגמת FACEBOOK, TWITTER, THEMARKER CAFE וליהנות מהפופולאריות שלהן לצורכי פרסום ושיווק מודעות דרושים.

לסיכום

מודעות דרושים הם תנאי חשוב והכרחי לתהליכי חיפוש העובדים, הן מסייעות לקדם את תהליך גיוס העובדים, מקלות על תהליכי החיפוש בכך שהן מביאות את מחפשי העבודה ישירות למעסיקים, ומאפשרות למפרסמי המודעות לבצע את תהליכי החיפוש והגיוס בצורה נינוחה ומוצלחת.


אודות מחבר המאמר

אם אתם מחפשים אפשרויות פרסום משרות הגעתם למקום הנכון. באתר תוכלו ללמוד איך פרסום משרה יעיל יכול לחסוך לכם בעלויות הפרסום. היכנסו ומצאו פתרונות פרסום משרות מותאמות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.