אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צביעת אמבטיה יחזיר לה את החיים

קיבלתם בית בירושה? הדירה מעולם לא נראתה גרוע כל כך? בעולם הקפטילסטי בימים אלה, אנו זקוקים לדברים חדשים בתדירות גבוהה. הצרכים והטעמים שלנו הם דבר לא קבוע שמוכתבים גם על ידי הרצון להיות במודה - רק בפסח האחרון צבענו את הבית בשמנת והיום כבר ירוק זית הולך הכי חזק. אז לא נצבע בגוון החדש? בהחלט!מחפשים צביעת אמבטיה? להלן מס' עצותשיפוץ דירה יכול להיות עסק יקר ולכן יהיה עדיף אם תחשבו על תכנון נכון לטווח הארוך.חלוקה של החלל - רצוי להשקיע הרבה מחשבה בסוגיה, חלוקת שטח נכונה משמעותה תפקוד נכון של הדירה ונתינת מענה טוב לצרכיכם. גם בדירות קטנות אפשר להגיע לאופטימיזציה של המעט שברשותכם כך שיענה על פונקציות רבות.צבע משנה הכל - צבע הוא כרטיס הביקור של הדירה והוא נמנה עם הדברים הראשונים שהעין שלנו קולטת כשנעבור את מפתן הדלת בהכנסנו למקומות שלא היינו בהם בעבר. גוונים של צבע יכולים להיות באופנה עכשיו ולהיות לא באופנה עונה הבאה. לכן, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בקי ולבדוק אילו צבעים עתידיים להיות טרנדיים. חשבו על כל הבית והתאימו צבע המשרד לריהוט הקיים ולאופי שלכם.צביעת בתים - כי הבית צריך מהפך!החברה חטפה התמוטטות עצבים? היא חושבת שאתם חייבים לחדש? הילדים יגידו שהיא צודקת. חלק גדול מהאנשים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ודוחים את ביצוע צביעת קירות הבית. עצרו ודמיינו, לא חשבתם פעם על להרגיש כמו בחדר של בית מלון מפואר יום אחרי יום בביתכם הקט מאשר לטוס לעוד נופש בלונדון?השקעה בבית זה כלל לא משנה מתי עברתם לקוטג' חדש, מוכרים את הקוטג' או שאתם רוצים לשנות את מראה הדירה? חלוקה מחדש של הבית, הקפדה על תחזוק הבית ומראה מסוגנן יקפיצו את ערך הנכס!!!בית מוזנח וישן ידחה קונים לא מעטים ואילו נכס שעבר עבודות שיפוצים וצבע והושקעו בו זמן וכסף גם יעלה את איכות החיים וכאשר תמכרו אותו יהיה זה תמורת סכום גבוה יותר כשתחליטו למכור.רוצים עוד מידע על שיפוצים ברמת גן? הכנסו לאתר האינטרנט שלנו http://www.h100.co.il/ בו תקבלו טיפים, מחירים, הצעות ופרטים נוספים מהמומחים בתחום - לחיים טובים יותר.


אודות מחבר המאמר

רוצים עוד מידע על שיפוצים ברמת גן? הכנסו לאתר האינטרנט שלנו http://www.h100.co.il/ בו תקבלו טיפים, מחירים, הצעות ופרטים נוספים מהמומחים בתחום - לחיים טובים יותר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.