אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית המשפט קובע את העניין של משמורת

כאשר זוג עובר הליך של גירושין הוא צריך לשים לב כי הוא מטפל בזמן בעניין של ירושה או של צוואה, חינוכם של הילדים, חלוקת רכוש, משמורת, מזונות ועוד.

כאשר יש זוג אשר הוא מבין כי אין ברירה והוא חייב לעבור הליך של גירושים הזוג מנסה להימנע מן הריבים ומן הוויכוחים. בן הזוג ובת זוגתו הוא ייאלצו לדאוג לעשות כתב ירושה אשר ידאג לפרט בדיוק את חלוקת רכוש לילדים. גם אם צעירים מאוד כדאי לבצע כתב ירושה היות ואנו לא יודעים מה צופים לנו החיים עוד דקה.

חשוב להקפיד בזמן שכותבים כתב ירושה כי הוא יהיה חוקי וייעשה על ידי עורך דין אשר מוסמך לכך ואישר אותו בית המשפט.

יש שלושה סוגים של צוואות שנכתבות כאשר זוג עובר הליך של גירושין:

1)         הסוג הכי נפוץ הוא כתיבת כתב צוואה – שהוא יתאר את אופן חלוקת ירושה בין הילדים של המת בזמן כתיבת ירושה זו צריכים להיות נוכחים שני עדים.

2)         צוואה אשר נעשית בעל פה – צוואה זו אומר אותה אחד מבני הזוג אשר הם עוברים הליך של גירושים ועורך דין מוסמך כותב את מה שנאמר בסיום חותמים על מה שנכתב.

3)         צוואה אשר נעשית בכתב יד – הצוואה נכתבת בכתב יד ומיד לאחר שסיימו לכתוב אותה היא מועברת אל עורך דין מומחה אשר יחתום ויאשר אותה כך היא תהיה תקפה וכתוצאה מכך היא תהיה חוקית בבית המשפט.

 כמובן בנוסף לתחום של כתיבת כתב ירושה, בני זוג אשר עוברים הליך של גירושים חייבים לדאוג לטפל בעניין של משמורת כיוון שחשוב כי האב ישמור על קשר עם ילדיו, חשוב ביותר כי האב ישמור על קשר עם ילדיו למרות שהזוג עובר את ההליך של גירושין.

כאשר בית המשפט קובע משמורת הוא גם קובע מתי איפה איך עם או ללא עובדת סוציאלית, מתי האב ייפגש עם ילדיו בזמן של חגים ושל חופשות, איפה האב ייפגש עם ילידיו בביתו או במקומות ציבוריים, האם מותר לו  לקחת אותם לכל מקום


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.