אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין יהלום

המתנה המושלמת של טבעות אירוסין יהלום

מחפשים מתנה מושלמת לכבוד בת הזוג שלכם? לגבר שלך יש יום הולדת ואת רוצה להפתיע אותו עם משהו חדש ומקורי? טבעות אירוסין יהלום הן בהחלט המתנה המושלמת שאפשר להעניק אחד לשני. מאז ומתמיד, טבעות אירוסין יהלום נחשבת למתנה יוקרתית במיוחד, שמקובל מאד להעניק בעת הצעת נישואין, אבל גם בימי הולדת, ימי נישואין, אירועים משמחים שונים או רצון להפתיע אחד את השני. אז מדוע בעצם טבעת אירוסין יהלום נחשבות לכל כך יוקרתיות? הסיבה נעוצה כמובן ביהלום עצמו - היהלום הוא מינרל אשר נוצר לאורך מיליוני שנים, בתנאים נדירים של חום ולחץ. יש סוגים רבים של יהלומים בצבעים שונים ובצורות שונות, אשר משפיעות על בחירתם ועל מחירם, אבל עצם נדירותם של היהלומים הופכת טבעות יהלומים למתנה יוקרתית במיוחד.

איך בוחרים טבעות אירוסין יהלום?

ראשית, תלוי למי אתם מעוניינים לקנות טבעות אירוסין יהלום - לגבר או לאישה. אם מדובר בבחירה של טבעת יהלום לאישה, אפשר לבחור יהלומים קטנים ועדינים, בעוד שגבר יכול לענוד טבעות יהלומים מעוצבות עם יהלום גדול ומרכזי - משום שאצבעותיו גדולות יותר, ולכן יכולות לשאת יותר קישוטים כאשר טבעות האירוסין  מוסיפות הרבה מאד לאסתטיקה של היד הגברית. עוד גורם, שכמובן משפיע על הבחירה של טבעות אירוסין יהלום, הוא המחיר של הטבעת. המחיר נקבע בסופו של דבר על פי הנדירות של היהלום - לדוגמא, יהלום צלול במיוחד, יעלה יותר מיהלום שהוא קצת יותר עכור, שעדיין יכול להיות יפה, ויעלה פחות. יודגש, כי קיימים בשוק של טבעות אירוסין יהלום גם יהלומים צבעוניים - מדובר ביהלומים נדירים, שבאופן טבעי הם בעלי גוון עז במיוחד כמו אדום או כחול - במקרה זה מדובר ביהלומים יקרים במיוחד, שיכולים להתאים למי שרוצה לקנות טבעות יהלום נדירות, מיוחדות ויוקרתיות לאירוע חשוב וגדול.

שומרים על טבעות יהלום מיוחדות

לאחר שרכשנו טבעת יהלום מיוחדות, אנחנו כמובן צריכים לשמור עליה בצורה הנכונה. יש כמה כללים שעוזרים לנו לשמור על טבעות אירוסין יהלום:

  1. ראשית, על מנת לשמור על הניקיון של טבעות יהלום, מספיק להשרות אותן מעת לעת בתוך כוס קטנה עם מים חמימים. חשוב להקפיד על כך, שהמים לא יהיו רותחים מידי, וכן להסתפק בשטיפה ידנית, ולא להכניס טבעת יהלום למדיח כלים.
  2. אם אתם מעוניינים לנקות בצורה טובה יותר, אפשר לאחר ההשריה לנקות בעדינות את הטבעת בעזרת מברשת שיניים. לחילופין, ניתן לנקות טבעות יהלומים גם באמצעות השריה בתמיסה אלכוהולית בערך של 90%, למשך 5 דקות לכל היותר.
  3. אחת לחצי שנה, מומלץ לקחת טבעות יהלום אל התכשיטן שמכר לכם אותה, כדי שיבצע טיפול מקצועי ברודיום ובסטימר.

אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.