אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רצון לתת - רצון להשפיע - השטן, שמתחזה לאלוהים - מי רוצה לסבול כמו השטן?

רצון לתת / רצון להשפיע - השטן, שמתחזה לאלוהים - מי רוצה לסבול כמו השטן?

כי יש שקרנים טיפשים, שטוענים שהם מבינים את מהות הסבל של האדם. ולטענתם השגויה, הסבל של האדם, הוא בגלל שיש לו רצון לקבל הנאה. שע"י זה נוצר אצל האדם סבל מתמיד, שגורם לו לרצות תמיד לקבל הנאה. ולטענתם המטופשת, הפתרון לכך שהאדם מרגיש תמיד חסרון, הוא בכך שהאדם ימיר את הרצון שלו לקבל הנאה, ברצון להשפיע ולתת הנאה לאחרים. והמשוגעים האומללים האלו נדמה להם, שמי שיהיה לו רק רצון לתת ולהשפיע לאחרים, הוא יחווה את השלמות האלוהית ולא יסבול מתחושת חסר כלשהי.

והסיבה שהאנשים האומללים האלו, סובלים מהשקרים שלהם, היא משום שהם עובדי אלילים של ממש. והכוונה היא, שתפישת האלוהים שלהם היא שגויה, עד כדי כך, שכאשר הם מדברים על אלוהים, הם בעצם מדברים על השטן. ומשום כך, השטן שאותו הם עובדים, נוקם בהם ומעניש אותם, בשקרים שלהם.

והעניין הוא, כי יש אלוהים שקרי ויש אלוהים אמיתי. ואלוהים השקרי, הוא האלוהים שבורא את העולם ושאחראי לכל מה שקורה, ושכלפי חוץ נראה כאילו הוא אלוהים אמיתי, שדרכו רק לתת ולהשפיע. למרות שבאמת הוא השטן, שדרכו היחידה היא לסבול מכך שיש לו תחושת חסר מתמדת, שבאה לידי ביטוי ברצון הנצחי שלו *לקבל* הנאה. ורק כלפי חוץ, הרצון השטני הזה שהוא סבל מתמיד, הוא נראה כאילו הוא רצון להשפיע ולתת הנאה, למרות שבאמת, הוא סבל אמיתי, שכולו אך ורק סבל תמיד.

והשטן השקרי, בגלל שכל כך רע לו, הוא עושה אך ורק *רע* תמיד. והוא מטעה את האדם לחשוב, שהוא אלוהים אמיתי ושלמות אמיתית, כדי שהאדם, כמו המשוגעים המסכנים האלו, ירצה להיות כמותו, ויסבול כמותו בשלמות הסבל.

והעניין הוא, כי אלוהים האמיתי, הוא *לא* זה שאחראי לכל מה שקורה. כי זה שאחראי לכל מה שקורה, כלפי חוץ נראה שהוא מלך מלכי המלכים, למרות שבאמת, הוא העבד הגדול ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי בנושא ישות אחת, התמדה, מהות הסבל, טעויות / שגיאות, להיות אלוהים ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר רצון לתת / רצון להשפיע - השטן, שמתחזה לאלוהים - מי רוצה לסבול כמו השטן?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.