אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מילוי קמטים בפנים

מילוי קמטים בפנים באמצעים טבעיים – לזרום עם הטבע ולעשות שינוי

אחת התופעות המטרידות ביותר נשים בגילאים שונים הן התרבות הקמטים בפניהם וחמור מכך – העובדה כי אלה מעמיקים עם השנים והופכים ניכרים יותר ויותר. טיפולי מילוי קמטים בפנים הפכו נפוצים מאוד בשנים האחרונות, כשלרשות הרופאים עומדים חומרים שונים להשגת המטרה. חומרים אלו מתחלקים לקבועים וזמניים. כיום הנטיה של רוב הרופאים היא לעבוד אך ורק עם חומרים טבעיים זמניים, וביחוד עם חומצה היאלורונית, זאת לאור הפרופיל הבטיחותי הגבוה שלהם (מיעוט תופעות הלוואי) והיכולת בעתיד לשנות ולהשתמש בחומרים שונים- לכשיהיו זמינים.

מילוי קמטים בפנים באמצעות סיליקון – אומנם פאסה ?

הסיליקון היה חומר פופולארי בטיפולי מילוי קמטים בפנים, אולם מצוי בקונפליקט מתמשך בין רופאים החלוקים מאוד בדעותיהם לגבי אפקטיביות השימוש בו, בעיקר לנוכח תופעות הלוואי הכרוכות בטיפולים אלה, הכוללים בין השאר הופעת גבשושיות (גרנולומות) ונדידת החומר ממקומו לאיברים אחרים. התומכים בביצוע באמצעות סיליקון טוענים, כי מדובר בחומר הזרקה מושלם, ואלה המתנגדים אליו מצביעים על תופעות הלוואי שהוא גורם, על הסיבוכים שלאחר טיפולי מילוי הקמטים בפנים באמצעות סיליקון, ועל העובדה כי למרות ההבטחות, הוא אינו מחזיק לעד ונדרשים טיפולי המשך וטיפולים משלימים.

היתרונות של חומצה היאלורונית

  1. חומצה היאלורונית הינה חומר טבעי הנמצא בעור. במשך השנים כמותה בעור הולכת ופוחתת ולכן קיים הגיון רפואי בהחזרתה למקומה הטבעי.
  2. מילוי קמטים בפנים באמצעות חומצה היאלורונית מאפשר תיקונים ושינויים, במקרה והתוצאה אינה מוצאת חן בעינינו, מה שכמעט בלתי אפשרי בעת שימוש בחומרים קבועים.
  3. מילוי קמטים בפנים באמצעות חומרים קבועים יכול ליצור גושים וגבשושיות (מסוג הדברים שבוודאי לא ייחלנו להם). טיפולים באמצעות חומתה היאלורונית לעומת זאת, הם טיפולים מועטי תופעות לוואי.
  4. מילוי קמטים בפנים בדרך זו עשוי להיות יפה עכשיו, אולם איך הוא יראה בעוד עשרים שנה ? שלושים ? אולי עדיף בכל זאת לבחור  באמצעים זמניים, שיאפשרו להתאים את אופן המילוי למצב פנייך בכל פעם מחדש ?

מילוי קמטים בפנים אצל ד"ר ניר נתנזון – מנצל את הטוב שבחומצה ההיאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר אידיאלי לביצוע טיפולי מילוי קמטים בפנים בעיקר בזכות הזמינות והמהירות של טיפולים אלה, שאינם גורמים לשום הפרעה באורח החיים התקין. טיפול מילוי קמטים בפנים באמצעות חומצה היאלורונית נמשך כמה דקות בלבד במרפאתו של ד"ר ניר נתנזון, ומאפשר חזרה מהירה לשגרה בלוויית עור הפנים החדש שלכם.

אם הקמטים שלכם מטרידים אתכם, חבל לבזבז עוד זמן – אנו מזמינים אתכם לקבוע תור לייעוץ אישי עם ד"ר ניר נתנזון ולהתחיל להניע את גלגלי השינוי. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.