אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתי הכי משתלם להזמין טיסה + מלון לאילת ?

בטח לא פעם יצא לכם להזמין נופש באילת ואז למחרת היום לגלות כי המחירים צנחו וסתם שילמתם יותר, הרגשת אכזבה ממלא את ליבכם ואתם מרגישים פראיירים לרגע. בכדי להימנע מכך ולהתחיל את החופשה ברגל ימין כדאי לכם לדעת כיצד להזמין דילים לאילת במחירים אטרקטיביים.

דילים לאילת יאפשרו לכם לשהות במגוון מלונות איכותיים שבמקרים אחרים היו עולים לכם הון עתק. הדלת פתוחה בפניכם להזמין מלונות באילת שיתאימו לכל אחד, לחופשה משפחתית, חופשה לצעירים שרוצים ליהנות מחיי הלילה וחוף הים, חופשה רומנטית לזוגות אוהבים או לאנשי עסקים, הכל תלוי רק בכם ובמחירים משתלמים ביותר.

מלונות באילת פרוסים בכל מקום בעיר כאשר מלונות היוקרה והפאר מרוכזים לרוב לאורך הטיילת והמלונות הפשוטים יחסית ממוקמים במרכז העיר. מלונות באילת מציעים מגוון בסיסי אירוח, ישנם מלונות המעניקים אירוח "הכל כלול" בשפע שאינו נגמר וישנם אחרים המציעים ארוחת בוקר או חצי פנסיון לבחירתכם.

מלונות באילת יאפשרו לכם ליהנות מחופשת בטן גב קלאסית, ממתקני ספא איכותיים, פעילויות במלון , חדרי כושר, בריכות שחייה ועוד, ומעבר לכך מחכים לכם מגוון אטרקציות באילת עצמה כמו המצפה התת מימי, ריף הדולפינים ועוד. כמו כן מלונות באילת מספקים גישה נוחה לחוף הים המרהיב ולמרכזי הקניות והבילוי בעיר.

מלבד מלונות, דילים לאילת כוללים כמובן טיסות. אין ספק כי טיסות לאילת הינן הדרך הנוחה, הבטוחה והיעילה מכולן להגיע לאילת. תשכחו מנסיעה מפרכת של חמש שעות לפחות מאזור מרכז הארץ, השכמה בשעות הקטנות של הלילה בכדי שלא להפסיד את היום הראשון ולבסוף כשכבר מגיעים אז הגוף סחוט ותשוש ורק מחפשים את המיטה.

טיסות לאילת מצריכות מכם להגיע כשעה לפני ההמראה לשדה התעופה, להתרווח בנוחות בכסא, ואחרי גג שעה אתם כבר באילת. דילים לאילת כוללים לרוב גם שירות הסעות משדה התעופה למלון ובחזרה לנוחות מרבית ללא עלות נוספת. טיסות לאילת ממריאות לרוב משדות התעופה במרכז, בשדה דב ובנתב"ג אך ניתן למצוא גם דילים לאילת המציעים טיסות הממריאות משדה התעופה בחיפה.

כמו כן כבר לא מדובר בעלות מופרכת. שוק טיסות לאילת נעשה תחרותי וההיצע בשמיים. כניסתה של אל על לחברות התעופה המציעות טיסות לאילת פתח את השוק לתחרות וגרם למלחמת מחירים, שבאה כמובן לטובתכם. זאת כמובן בניגוד למחירי הדלק שרק מאמירים והופכים את הנסיעה לאילת ללא משתלמת מבחינה כלכלית.

עלות דילים לאילת משתנה בהתאם לעונה, לביקוש, לשעות הטיסה וכמובן לאיכות המלונות. בשיא העונה בתקופת הקיץ הגדול או החגים הביקוש לאילת מרקיע שחקים ומחירי הדילים יחסית יקרים במידה ואתם מחכים לרגע האחרון. במקרים אלו מומלץ להזמין דילים לאילת מספר חודשים מראש.

 כמו כן טיסות לאילת היוצאות מוקדם בבוקר או מאוחר בערב יוזילו את מחיר הדילים, בנוסף במידה והדבר עולה בידכם מומלץ כי תרכשו דילים לאילת במהלך אמצע השבוע ולא סוף השבוע. לרוב מדובר בדילים זולים יותר, וגם ישנו פחות עומס והאווירה יותר רגועה ושקטה.

ואיך אפשר מבלי להזכיר דילים לאילת ברגע האחרון, במידה ואתם ספונטניים ולוח הזמנים שלכם פנוי, מומלץ לחכות לרגע האחרון בתקווה שהטיסות והמלונות לא יתמלאו ואז חברות התעופה ורשתות המלונאות יורידו מחירים לרצפה בכדי למשוך לקוחות. דילים לאילת של הרגע האחרון קיימים בדרך כלל בתקופת החורף והסתיו או במהלך אמצע שבוע.

 


אודות מחבר המאמר

אריק רון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.