אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אבחון נקודת חן

אבחון נקודת חן – לגלות אחריות מוקדמת

נקודת חן הן שגשוג של תאים הקרויים "תאי נבוס" או "מלנוציטים", היוצרים את הפיגמנט המוכר בעור, אולם כשהם מתקבצים יחד נוצרת שומה או נקודת חן, שהיא נקודה בעור בעלת פיגמנט שונה מהעור סביבו. נקודות החן נוצרות כתוצאה מנטייה גנטית, וחלקן נחשפות על פני העור בשל חשיפה לשמש. הנקודה החשובה היא כי נקודות החן האלה עלולות להפוך לסרטן העור הקטלני- מלנומה. לפיכך אבחון נקודת חן הוא קריטי עבור גילוי מוקדם של המחלה והעלאת אחוזי הריפוי ממנה.

אבחון נקודת חן - גילוי מוקדם מציל חיים!

כיום, עם ההתרבות והעלייה המשמעותית במקרי סרטן עור בעולם כולו ובישראל שטופת השמש בפרט, מראים מחקרים כי אבחון נקודת חן הוא האמצעי הטוב ביותר לגילוי מוקדם של המחלה. האבחון בנקודת חן המבוצע באופן מקצועי יכול להציל את חיינו, היות ולא תמיד אנו יכולים להבחין בשינויי צבע או צורה שחלו בנקודה. זאת ועוד – פעמים רבות מבצעים רופאים אבחון נקודות חן באמצעים ויזואליים פשוטים, אולם רק באמצעות צילום והגדלה שלהן אפשר לזהות סימנים משמעותיים המחייבים בדיקה נוספת.

אבחון נקודת חן באופן עצמאי – כיצד מבוצע והאם אפשרי?

על מנת לבצע האבחון בנקודת חן באופן עצמאי, יש להתפשט לגמרי ולבחון באופן מדוקדק את הגוף באמצעות מראה (כולל כל קפלי הגוף). יש לשים דגש גם על מקומות שאיננו יכולים לראות בעצמנו (הגב, האחוריים, הקרקפת) ולהיעזר לשם כך באדם נוסף. במהלך אבחון נקודות החן, המבוצע באופן עצמאי, כדאי לצלם את נקודות החן על מנת שיספקו נקודת השוואה בעת בדיקה עתידית. את הצילום יש לבצע בהגדלה ורצוי גם ליד סרגל, על מנת שתהיה אינדיקציה לגודל הנקודה. האבחון של נקודת חן באופן עצמאי נדרש להתבצע אחת לשישה חודשים לערך, וכמובן שיש להקפיד תמיד לבדוק באותם תנאי תאורה ולצלם את הנקודות עם אותו סרגל, אותה מצלמה ומאותו מרחק.

וכיצד מבוצע אבחון נקודת חן בשיטה מקצועית?

כאמור, ניתן ואפשר לבצע האבחון של נקודת חן עצמאי, אולם היות ומדובר בשאלה של חיים ומוות (ממש כך), הרי שכדאי להשאיר את אבחון נקודות החן למקצוענים המתמחים בנושא זה, ויוכלו לבצע את הצילום בצורה נכונה ומדויקת בכל פעם מחדש. במהלך האבחון של נקודות חן במרכז למיפוי שומות, מבוצע צילום מדויק של הגוף מכל צידיו וכיווניו, כאשר נקודות החן החשודות זוכות להגדלה ומדידה מדויקת על מנת לזהות סימנים המעידים על אפשרות של א-נומליה בנקודות החן, ועל מנת שתשמשנה כאמצעי להשוואה בעת אבחון נקודות חן הבא (לאחר כשנה).

אבחון נקודת חן מקצועי במרכז מיפוי שומות

המרכז למיפוי שומות של ד"ר ניר נתנזון מציע אבחון נקודת חן, המבוצע באופן מקצועי ומדויק היכול להציל את חייכם. לד"ר ניר נתנזון, מייסד שיטת מיפוי השומות בישראל, נסיון רב שנים בהן נבדקו אלפי מטופלים. אבחון נקודות חן עשוי לגלות התפתחות של מלנומה בשלב מוקדם, לגלות אותה בזמן, ולאפשר לכם איכות חיים גבוהה ושקט נפשי בידיעה שאינכם מצויים תחת סיכון. אבחון נקודות חן הוא אחריות עבורכם ועבור היקרים לכם, ואנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם המרכז למיפוי שומות על מנת לקבוע תור לאבחון.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.