אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות ישרוטל במצפה רמון

אילת עיר הנופש של ישראל עלתה על מפת התיירות העולמית רק בשנת 1984 עם פתיחת מלון המלך שלמה השייך לרשת ישרוטל, מאז ועד היום הלכה אילת התרחבה וגדלה והפכה למוקד משיכה לנופשים מישראל ומשאר העולם כאחד, ובתיאום מושלם כך גם רשת ישרוטל המונה כיום 12 מלונות בישראל המיועדים לכל סוג חופשה.

לא משנה אם אתם בצפון, בדרום הארץ או באילת תמיד תמצאו את אחד ממלונות רשת ישרוטל שיקבלו את פניכם בשמחה. מלונות רשת ישרוטל שונים אחד מהשני כל שכל אחד יכול למצוא את חווית החופשה המתאימה לו ויחד עם זאת מתוך ידיעה ברורה כי הסטנדרט היוקרתי והאיכותי של רשת ישרוטל נשמר בכל מקום, מלונות רשת ישרוטל מבטיחים לכם חופשה ייחודית ואיכותית באחריות.

ואם בא לכם ממש לשנות שגרה אין כמו שהייה באחד ממלונות רשת ישרוטל באזור מכתש רמון, כאשר מדובר כמובן במלון בראשית מצפה רמון היוקרתי ופונדק רמון.

מלון בראשית מצפה רמון

מלון בראשית מצפה רמון שנפתח בקול תרועה ממש לאחרונה מציע חופשה אקסקלוסיבית ומפנקת. מלון בראשית מצפה רמון שוכן ממש על שפת מצוק מכתש רמון וצופה לעבר נוף מרהיב של המדבר. מלון בראשית מצפה רמון עוצב כך שישתלב בשלמות עם סביבתו וייטמע לחלוטין בנוף המדבר הקסום.

מלון בראשית מצפה רמון הכולל 110 סוויטות יוקרתיות הפרוסות על פני 40 מבנים בעלי שתי קומות בלבד, מעניק לכם חווית אירוח איכותית ויוקרתית, בכל סוויטה חדר שינה ואמבטיה מרווחים, כאשר ישנם סוויטות קרקע עם בריכת שחייה פרטית לשימושכם האישי בלבד.

כאורחי מלון בראשית מצפה רמון תתענגו על אוכל משובח המוגש במסעדת הגורמה של המלון, ובנוסף מחכה לכם מסעדת הבריכה המציעה אוכל קל. במתחם מלון בראשית מצפה רמון בריכת שחייה פנימית מקורה, מתחם ספא יוקרתי, מגרשי טניס ובריכת מפלים.

מלון בראשית מצפה רמון מהווה נקודת יציאה לטיולים מרתקים באזור מכתש רמון, טיולי ג'יפים מאתגרים, גמלים, אופניים, ביקור בחוות האלפקות והסוסים, בגן הזואולוגי חי רמון, ומה לא, בנוף קסום וייחודי הלקוח מעולם אחר. מעבר לכך התנועה במתחם מלון בראשית מצפה רמון נעשית על ידי רכבים חשמליים לשמירה על איכות הסביבה כאשר הרכבים חונים במקום מיועד בקצה המתחם.

פונדק רמון

מלון נוסף הממוקם במצפה רמון מרשת ישרוטל הינו כאמור פונדק רמון, המספק חווית אירוח שונה וייחודית בשילוב של הטבע והסביבה המדברית. גם במקרה זה מלון פונדק רמון משמש כנקודת יציאה לטיולי שטח, אופניים, ג'יפים ועוד הכל בכדי לטעום וליהנות מהשקט והשלווה של המדבר.

מלון מצפה רמון בנוי מארבע קומות בלבד, באמצע המדבר בנוף מרהיב, בסיס האירוח במלון פונדק רמון נע מארוחת בוקר ועד חצי פנסיון המוגשים במסעדת המלון, המציעה מגוון מאכלי קדירה בניחוח צפון אפריקאי.

פונדק רמון מכיל 96 חדרים וסוויטות מפנקות, כמו כן במתחם פונדק רמון בריכת שחייה מקורה, סאונות, חדרי טיפולים וחדר כושר מאובזר וכן אולם כנסים ואירועים וחדרי ישיבות לאירוח קבוצות, סדנאות וחברות.


אודות מחבר המאמר

אריק רון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.