אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לא לענות על שום שאלה, לפני שמבינים אותה - למה כל השאלות הן שקר

לא לענות על שום שאלה, לפני שמבינים אותה - למה כל השאלות הן שקר

כי הטיפש, ברגע שהוא שומע איזו שאלה, הוא מיד מנסה לחשוב על התשובה שלה. והטיפש, שברגע שהוא שומע שאלה, הוא מיד רץ למצוא תשובה, הוא נשאר טיפש. כי מצד האמת, אין שום שאלה כלל. וכל השאלות שבעולם, יש להן שורש שקרי אחד, של אמונה טמאה אחת, והיא האמונה של האדם לעצמו, לכך, שהיש והאין נפרדים זה מזה.

כי כאשר יש רק ישות אחת בלבד, אין שום שאלה כלל בשום נושא כלשהו בעולם. וקיומן של כל השאלות בעולם, תלוי בהפרדה של היש והאין, שיוצרת את קיומן של שתי אפשרויות או יותר, וכך נוצרות השאלות והספקות והרצונות והחסרונות והצרות והסבל והייסורים וכל שאר הדברים הרעים. והכל, הוא רק משום הטיפשות והשקר של האדם, שמאמין לטיפשות של עצמו, שהיש והאין הם נפרדים זה מזה.

וכאשר האדם שומע שאלה, עליו להתבונן היטב היטב על השאלה, *לפני* שהוא אפילו חושב, לנסות למצוא לה תשובה. ומי שרוצה להיות מאושר באמת, עליו לא לענות לשום שאלה בעולם, לפני שהוא מבין אותה, דהיינו את *השאלה* בשלמות *מוחלטת*. וכל זמן שהאדם לא מבין את *השאלה* בשלמות מוחלטת, והוא עונה עליה תשובה, הוא טיפש מטופש, שאחת דינו לסבול כאן, בבית הכלא של השיגעון האנושי.

כי מי שלא מבין את השאלה באמת, ואעפ"כ הוא רץ, לענות תשובה, הוא כסיל רציני. ועל האדם להבין, שכל השאלות והבעיות והספקות שלו (כי כל הבעיות, גם הן בעצם שאלות וחוסר הבנה של האדם. שהאדם לא מבין את המציאות ולכן הוא סובל), וכל השאלות שיש לאדם בחיים, הן כולן, רק משום שהאדם כמו משוגע של ממש, מחפש תשובה, לפני שהוא באמת מבין את השאלה.

כי באמת, אין שום אפשרות בעולם, להבין שום שאלה באמת. וכדי להבין שאלה, לשם כך צריך לשקר. ואין שום שאלה, בנקודה של אמת. כי כדי להבין שאלה כלשהי, לשם כך צריך לשקר שהיש והאין נפרדים ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על להיות מאושר, אימון אישי, להיות מאושרים, אמונה של האדם, הרצאות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר לא לענות על שום שאלה, לפני שמבינים אותה - למה כל השאלות הן שקר

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.