אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רופאים גשמיים ורופאים רוחניים - לחפש את הרופא הטוב ביותר בעולם

רופאים גשמיים ורופאים רוחניים - לחפש את הרופא הטוב ביותר בעולם

ובו יתבאר גודל הטיפשות של האדם, שמחפש רופאים גשמיים, אבל על נפשו הוא לא חס.

כי כאשר האדם חולה בגופו, הוא הולך לרופא שירפא את גופו. והגוף הזה, הוא מכונה מקולקלת, שאלוהים חכם באמת, לא היה יוצר מכונה כ"כ מטופשת, שכל כמה שעות צריכה אכילה ושתייה, ובקלות היא מתקלקלת וכולי. (אא"כ הוא כ"כ חכם, עד שאצלו, הרע, הוא טוב מאוד וכולי). והמכונה הזאת, שאיתה חי האדם את החיים ה"טובים" שלו, כאן ב"גן עדן" שהוא העולם הזה (והכל במירכאות כמובן), בסופו של דבר האדם עוזב אותה וממשיך לו לדרכו.

והאדם הוא כסיל שהולך באפילה. כי כאשר האדם חולה ונשקפת סכנה לחייו, הוא עוזב את כל עיסוקיו, ומוכר את ביתו ואת כל רכושו, ועוזב את כל חבריו ומשפחתו, והולך ומחפש בכל העולם רופא שירפא אותו. כדי שבמקום שהגוף שלו ימות בעוד כמה חודשים או שנים, שהגוף שלו ימות, בעוד כמה עשרות שנים.

והאדם יודע מראש שהגוף הולך לכיליון. והאדם משקיע כמעט את כל משאביו, כדי לתחזק את הגוף הזה, שבו הוא נמצא. והאדם שומר על הגוף הזה, כעל חייו ממש. למרות שהאדם יודע את האמת, שבסוף התהליך במוקדם או במאוחר, עליו לנטוש את גופו ולהמשיך הלאה וכולי.

ומי שיש לו אפילו קצת שכל בקודקודו, הוא מבין מיד, שכל הבעיות שיש לאדם בחיים בכל תחום שהוא, כולל בעיות בריאותיות בגופו, הן בעצם בעיות שקיימות בראשו ובנשמתו. כי הגוף עצמו, לא סובל בכלל לעולם. כי הוא לא יותר מאשר חתיכת בשר, שמבשלים ואוכלים אותה לארוחת צהריים. וכאשר הגוף נשרף וכיו"ב, מי שסובל, זאת התודעה של האדם, שהיא חווה את מה שקורה לגוף.

וכאשר האדם הולך לרופא וכיו"ב, זה לא עבור גופו, אלא עבור נשמתו. כי הבעיה, היא לעולם אינה בעיה חיצונית, אלא היא תמיד רק בעיה פנימית בלבד. כי האדם רע לו, לא בגלל שכואב לו,...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד להיות אלוהים שבך על חפש את ה, רצון, העולם הזה, בעיות נפשיות, סדר עדיפויות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר רופאים גשמיים ורופאים רוחניים - לחפש את הרופא הטוב ביותר בעולם

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.