אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקוי רעלים ושטיפת מוח ונפש טובה - איך לעשות ניקוי אמיתי?

ניקוי רעלים ושטיפת מוח ונפש טובה - איך לעשות ניקוי אמיתי?

ובו יתבאר, כיצד על האדם לעשות לעצמו שטיפת מוח וניקוי רעלים אמיתי, מהרעלים שממלאים את המחשבה ואת הנשמה של האדם? כי האלוהות היא הטוב, והנפרדות היא הרע. כי הנפרדות, היא כולה גבול והגדרות וחווית צמצום, שיוצרת את הסבל הנצחי שקיים בתוך עולם הנפרדות. כי כל זמן שיש נפרדות, אין שלמות ויש סבל.

והנפרדות, ממלאת את האדם כולו, מכף רגלו ועד ראשו ומהשמים ועד הארץ. כי הנפרדות מתחילה ב"אני" של האדם והחוצה. ומה"אני" של האדם והחוצה, יש *רק* נפרדות. כי מהות ה"אני" של האדם, היא הנפרדות שלו, ממה שאינו הוא. ואח"כ על בסיס הנפרדות הזאת, האדם מלא בעולם שלם של נפרדות, ושל הגדרות ושל סבל, שהן הפך חווית האלוהות, שהיא אין סופית במהותה, ללא שום צורה והגדרה, אפילו ללא הגדרה תודעה עצמית.

והמקום היחיד שבו נמצאת האחדות של המציאות, היא רק בתוך עומק פנימיות ה"אני" של האדם, או רק בתוך עומק פנימיות ה"אני" של כל ישות וישות. אך האדם אינו יודע את מהותו, והאדם מסתכל מעצמו החוצה בלבד, אך האדם לעולם לא רואה ולא יודע מה הוא היה לפני שהוא היה כתודעה. כי שם אין שום תודעה כלל, אז כיצד ניתן לדעת אותה?!

והרעיון הוא, שהנפרדות ממלאת את האדם כל כולו. והאדם צריך לעשות ניקוי רעלים, והמרה (החלפה) של כל חווית הנפרדות שלו, אל תוך חווית האחדות של המציאות. וכיצד יעבור האדם מהגיהנום של העולם הזה, אלא הגן עדן של העולם הזה? תשובה: על ידי זה שהאדם יעשה לעצמו שטיפת מוח אמיתית וניקוי ראש אמיתי, מכל הנפרדות של העולם הזה.

וכיצד יעשה האדם לעצמו שטיפת מוח טובה של אחדות, שתנקה אותו משטיפת המוח השקרית של הנפרדות? תשובה: על ידי זה שהאדם מתחבר לשכל של החכם האמיתי. כי האדם המגושם שחי בשקר, הוא, אין לו אחיזה ישירה בשכל של האחדות. כי השכל של ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי בנושא האחדות של המציאות, נשמה של האדם, חווית אחדות, שלמות, האמת היא ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר ניקוי רעלים ושטיפת מוח ונפש טובה - איך לעשות ניקוי אמיתי?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.