אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל הטוב קיים, -רק- כדי לעשות לאדם -רע-! חיפוש האושר כמהות הסבל

כל הטוב קיים, *רק* כדי לעשות לאדם *רע*! חיפוש האושר כמהות הסבל

והעניין הוא, שהאדם סובל, רק בגלל שהוא מחפש את האושר. ואין אדם סובל, אא"כ הוא מחפש את האושר. ואי אפשר לסבול, בלי שהאדם יחפש את הטוב ואת האושר. כי כל הרע שבעולם, הוא רק בגלל שהאדם מחפש להרגיש טוב. והאדם לא יכול להרגיש רע, בלי שהוא יחפש להרגיש טוב. וזה בעצם אומר, שכל מי שמחפש להרגיש טוב, הרי שהוא מרגיש רע.

והטיפשים, נדמה להם שהם מרגישים טוב, אבל הם רוצים להרגיש יותר טוב. וטוב אמיתי, אין בו יותר או פחות טוב, כי הוא טוב אמיתי באמת, שאין טוב ממנו. ואו שהאדם טוב לו באמת, או שטוב לו בטוב שקרי. וטוב שקרי, הוא רע. והאדם שמחפש להרגיש יותר טוב, הרי שהוא מרגיש רע. כי בלי להרגיש רע, אי אפשר לחפש להרגיש יותר טוב. כך שכל זמן שהאדם רוצה להרגיש יותר טוב, זה אומר שהוא מרגיש רע.

והחכם האמיתי, הוא מציע לאדם טוב אמיתי, שכאשר יש אותו לאדם, הוא מפסיק לחפש להרגיש טוב או יותר טוב. כי האדם כבר נמצא בטוב האין סופי שאין טוב ממנו. וכל זמן שאין לאדם את הטוב הזה, הוא סובל, מכך שהוא מחפש להרגיש יותר טוב.

והטיפשים, נדמה להם שהרע קיים בעולם, כדי שהאדם יוכל להעריך את הטוב ולהכיר את הטוב. כי בלי חושך, איך יעריך האדם את האור. והם חיים בחושך ובאפילה, והם לא רואים את המרמה של העולם הזה, שהוא כולו שקר מתחילתו ועד סופו. כי לא רק שהרע לא קיים כדי שהאדם יעריך את הטוב, אלא שהטוב קיים, רק כדי שהאדם יסבול וירגיש רע.

כי אם לא היה טוב בעולם, והיה רק רע כל הזמן, הרי שלרע לא הייתה שום משמעות כלל. והטוב קיים, רק כדי שהאדם ירגיש רע. כי בלי שהאדם ירצה להרגיש טוב, כיצד הוא ירגיש רע?! ולכן יש בעולם שלנו טוב, כדי שהאדם תמיד ירצה אותו, ותמיד ירגיש רע. כי כל מהות הרע, היא החיפוש אחרי הטוב, שהוא קיים, רק כדי לעשות לאדם רע...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על מאמן אישי, יעוץ אישי, בריאות, עולם, קבלה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר כל הטוב קיים, *רק* כדי לעשות לאדם *רע*! חיפוש האושר כמהות הסבל

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.