אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רוצה, אבל קשה - מה לעשות?

רוצה, אבל קשה - מה לעשות?

לפעמים האדם מבין, שמצד אחד הוא מאוד רוצה איזה דבר, אבל מצד שני מאוד קשה לו, להשיג את מה שהוא רוצה. והאדם מאוד רוצה להרגיש טוב, אבל ההתמודדות עם הקושי, גורמת לו להרגיש רע (בעיניו, כי מצד האמת, היא מזככת אותו מבפנים והכל אחד). ואז האדם, גם רוצה להשיג את השלמות, אבל גם לא רוצה להתאמץ עבורה.

ובמצב כזה, ראשית כל על האדם לדעת את האמת, שהקושי שלו, הוא קושי שקרי. כי כל הקושי שבעולם, הוא שקר. כי אין שום קושי בעולם, עבור מי שמשתמש בשכל שלו. כי מי שבאמת רוצה איזה דבר, הוא משתמש בשכל שלו, ומגלה שיש לו המון דרכים קלות מאוד, להשיג את מה שהוא רוצה.

והעצלנות של האדם להשתמש בשכל שלו, היא זו שיוצרת אצל האדם, את הקושי שלו להבין את האמת. והחכם האמיתי, לעולם לא מתייאש מהאדם. משום שהוא יודע ורואה במו עיניו, כי ממש בקלי קלות, האדם יכול לעבור לגור בגן העדן האמיתי. והאדם, רק מחמת העצלנות שלו, הוא מייאש את עצמו בשקרים, ולא רואה, שהוא ממש בקלות יכול להשיג את השלמות.

כי יש טריק מאוד קל, להשיג את השלמות. ומי שיודע את הטריק הזה, הוא בקלי קלות משיג את האושר. והטריק הוא, להיצמד לאמת כפי יכולתך. וכפי יכולתך פירושו, אפילו כחוט השערה. כי לפעמים האדם רואה שממש קשה לו להיות אמיתי. והאדם יכול בקלות, לנצח את המלחמה. אם הוא יחליט, שמעכשיו ואילך הוא נצמד אל האמת, כפי מה שהוא *כן* יכול. אבל, להיצמד אל האמת, אפילו כחוט השערה.

כי לפעמים כבד וקשה על האדם להיצמד אל האמת כולה, אבל קל לאדם להיצמד אל האמת כחוט השערה. ומי שרוצה לחיות טוב באמת, עליו לעשות תמיד את מה שהוא כן יכול לעשות. דהיינו להיצמד אל האמת אפילו כחוט השערה, במה שהוא כן יכול להיצמד אל האמת.

ועל האדם להיות איש אמת היכן שקל לו, וזה עצמו יביא ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי בנושא לחיות טוב, מצד האמת, מלחמה, אושר, הבנת המציאות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר רוצה, אבל קשה - מה לעשות?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.