אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מרכז הכוח של הידיעות של האדם - שחזור גלגולים - לפני הנשמה

מרכז הכוח של הידיעות של האדם / שחזור גלגולים / לפני הנשמה

ובו יתבאר העניין, של מרכז הכוח של הידיעות של האדם. וגם העניין, של שחזור גלגולים ומה היית לפני שהיית.

והעניין הוא, כי האדם יודע המון דברים. וכל ידיעה שאותה יודע האדם, יש כוח ועוצמה מסוימת, לידיעה הזאת. כי יש דברים שהאדם יודע אותם יותר בוודאות, מאשר דברים אחרים. ומי שיתבונן יראה, כי מרכז הכוח של כל הידיעות של האדם, הוא חיצוני בלבד. כי הדבר הפנימי ביותר שאותו יודע האדם, הוא שהוא קיים.

וכל מה שהאדם יודע, הכל תלוי בקיומו של האדם. ז"א אין שום דבר שהאדם יודע אותו, בלי שבתוך ידיעת הדבר, תהיה כלולה ידיעת ה"אני" של האדם. כגון לדוגמא כאשר האדם "יודע" מהו שולחן, הרי שבעצם האדם יודע סוג של חוויה, של ה"אני" שלו. כי כל מה שהאדם יודע על השולחן, דהיינו כל ידיעת האדם את השולחן, זה הכל ידיעות שחיצוניות לאדם.

וכאשר כל הידיעות שאותן יודע האדם, כולן נשענות על הידיעה של האדם, את הקיום העצמי שלו, הדבר הזה גורם לכך, שכל הידיעות של האדם, הן רעועות. כי כל מה שהאדם יודע, הכל תלוי בידיעה אחת, שהיא כמובן סובייקטיבית ואישית של האדם. כי הקיום העצמי של האדם, הוא לא יותר מאשר תחושה שיש לאדם.

וכל עולמו של האדם, וכל ההבנה שלו את המציאות, הכל נשען על תחושה, שלא וודאי לאדם, האם באמת היא מייצגת את *כל* האמת האובייקטיבית. כי גם אם היא אמת, שמא היא לא משקפת את כל האמת, ואולי ה"אני" של האדם הוא חלק מישות אחרת בכלל, שההבנה הזאת באמת, משנה את כל חווית המציאות של האדם.

וכמו כן, כל הבנת המציאות של האדם, היא כולה רק תיאוריות בלבד. הן תיאוריות חיצוניות, דהיינו תיאוריות שהאדם שמע אותן מבחוץ, והן תיאוריות שהאדם המציא, כאשר הוא התבונן פנימה אל תוכו. אבל שום דבר אינו מוחלט. והאדם חי חיים שלמים, בלי שיש לו על מה ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד להיות אלוהים שבך על טיפשות / שיגעון, ידיעות, קיום עצמי, לאהוב, יעוץ אישי ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר מרכז הכוח של הידיעות של האדם / שחזור גלגולים / לפני הנשמה

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.