אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רגשות מודחקים - שלא לפחד ולהדחיק רגשות - התגלות הרגש האלוהי

רגשות מודחקים - שלא לפחד ולהדחיק רגשות - התגלות הרגש האלוהי

כי האדם, הוא גם רק אלוהים ממש. ובכל רגע ורגע, יש בתוך האדם רגש מודחק של אלוהים ממש. ולכן האדם, לעולם לא מאושר. משום, שהוא רוצה להעצים ולגלות את הרגש של האלוהים שבו. והאדם לא מרוצה משום רגש שיש בעולם, מלבד הרגש של האלוהים עצמו. וכל רגש שגורם לאדם להרגיש טוב, הרי שזה רק משום שיש בו התגלות של חווית האלוהים. וגם להפך, שכל רגש רע, הוא משום הסתרת הרגש של חווית האלוהים.

והנה, הרגש הזה של האלוהים ושל השלמות, שכבר נמצא בתוך האדם, הוא מוסתר ומודחק בתוך האדם. והסיבה שהאדם מדחיק את הרגש הזה של השלמות, היא משום שהאדם רוצה להרגיש *רע*! ומצד האחדות, הסיבה האמיתית לכך היא, שאין שום שאלה כלל. אבל מצד הנפרדות הסיבה היא, שהאלוהים שבתוך האדם, רוצה להרגיש רע. ולכן הוא מדחיק את האלוהות, ויוצר את הצמצום של התודעה, שהיא האדם הנפרד.

ומי שרוצה לזכות להתגלות הרגשית של האלוהים שבו, עליו למסור את נפשו בכל כוחו, שלא להדחיק את הרגשות שלו. ואין הכוונה לומר שעל האדם לבטא את הרגשות שלו, כלפי העולם החיצוני החוצה. אלא הכוונה היא, שעל האדם לבטא את הרגשות שלו, כלפי העולם החיצוני של המודעות שלו. דהיינו שהאדם *מוכרח* להיות מודע בכל רגע ורגע, לסך כל הרגשות שלו, ולסך כל המחשבות והתחושות והרצונות וכולי שעוברים בתוכו.

כי מי שמסתיר מעצמו את הרצונות / תחושות / רגשות / מחשבות שיש לו, הוא גורם לכך שגם האלוהות שנמצאת מאחורי כל הרגשות, שגם היא תהיה מוסתרת. והאדם מפחד לבטא את הרגשות שלו כלפי עצמו. דהיינו, שהאדם מפחד לומר לעצמו את האמת, לגבי מה שהוא מרגיש. כי העולם הזה, הוא גיהנום של ממש, שבו תמיד חסר לאדם משהו. והאדם מפחד להודות, שתמיד חסר לו משהו, ושהוא סובל תמיד.

ושורש כל הרגשות והתחושות והרצונות וכולי, הם כולם ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד להיות אלוהים שבך על יעוץ, גורמים, רע, רע, רוחניות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר רגשות מודחקים - שלא לפחד ולהדחיק רגשות - התגלות הרגש האלוהי

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.