אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לאהוב מלכתחילה ולא בדיעבד - השקר של לאהוב - לקבל - להכיל את מה שיש

לאהוב מלכתחילה ולא בדיעבד - השקר של לאהוב / לקבל / להכיל את מה שיש

והעניין הוא, כי עולם השקר שלנו, מלא בשקרים כרימון. ואחד מהשקרים הנפוצים בעולם, הוא השקר של לאהוב את מה שיש. שבו האדם אומר על כל דבר שהוא לטובה, אוהב את מה שיש, רואה את חצי הכוס המלאה, חושב בחשיבה חיובית, שמח בחלקו, משכנע את עצמו שגם הכוס הריקה גם היא מלאה, זורם עם המציאות, מכיל אותה, שותק, וכיו"ב כל שאר השיטות והסיסמאות של השקר.

ולמה *כל* השיטות בעולם (מלבד השכל שבספר הזה), הן סיסמאות של שווא ושקר? משום שכולן, גם אם הן עובדות, הן עובדות רק בדיעבד אחרי מעשה ולא מלכתחילה לפני מעשה. כגון לדוגמא, בן אדם שקורה לו איזה דבר רע, שאז הוא מנסה לשקר לעצמו ולומר לעצמו שהוא אוהב את מה שיש, כי "מה שקורה צריך לקרות", ו"מה שיש, זה מה שיש" וכיו"ב שאר מיני שקרים.

וכל אלו שקרים, משום, שגם אם הם עובדים, הם גורמים לאדם "לרצות" (במרכאות) את המציאות, רק אחרי שהיא כבר קרתה. אבל, יש פער של שמים וארץ, בין מי שרוצה את המציאות, אחרי שהיא כבר קרתה, לבין מי ש*כל* רצונו הוא שהדבר יקרה, ואח"כ כאשר הדבר קורה, אז הוא חווה את התגשמות כל רצונו בדבר שקרה.

כי אצל אלוהים לדוגמא, אצלו כל דבר שקורה, הוא התגשמות *כל* רצונו. כי אלוהים ממלא את רצונו תמיד. ואין אצל אלוהים שום רצון שאינו ממומש, משום שכוחו אינו מוגבל. וזה בעצם אומר, שכל דבר שאלוהים עושה אותו, הוא עושה אותו רק כדי לעשות אותו, בלי שום סיבה אחרת (ובשורשו, הכל אחד). וזה בעצם אומר, שאצל אלוהים, בכל דבר ודבר, הוא חווה את התגשמות כל רצונו, בשלמות מוחלטת שאין שלמות אחריה.

ואלוהים, הוא רוצה כל דבר שקורה, לפני, תוך כדי, וגם אחרי שהוא קורה. וזאת חווית שלמות הרצון, שבה, תוך כדי שהדבר קורה, הרצון של האדם, הוא בשלמות. דהיינו שהאדם יודע מבין ומרגיש, שהוא ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אישי בנושא אחדות, יעוץ אישי, הסוד, שמחה, קבלה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר לאהוב מלכתחילה ולא בדיעבד - השקר של לאהוב / לקבל / להכיל את מה שיש

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.