אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים

תרמיל על הגב, דרכון בכיס -  ויאללה, הם מוכנים לכבוש את כל יעד בעולם! צעירים ומבוגרים כאחד יוצאים למסעות חובקי עולם במסגרת טיול עצמאי המכונה בדרך כלל טיול תרמילאים. טיולים אלו נמשכים תקופה ממושכת יותר מטיול רגיל לחו"ל ובמהלכן מבוצעות פעולות תרמילאיות שחלקן מאתגרות וחלקן אף מסוכנות.

תרמילאים היוצאים לטיול מסביב לעולם רצוי וראוי שיערכו עם פוליסת ביטוח מתאימה, שתבטיח את שלומם בכל צעד וצעד במהלך הטיול. ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים חייב להיות מותאם לאופי הטיול ולכסות כמה שיותר מקרים שונים במהלך הטיול. ביטוח נסיעות חייב לכסות אותך גם אם אתה נמצא באזור נידח ברחבי העולם המרוחק מנקודת שירותי בריאות.

ביטוח נסיעות לתרמילאים בנויים לתקופות טיול ארוכות או לתקופות טיול קצרות באתרי ספורט אתגרי, סקי, פעילויות אקסטרים שונות ועוד. בין אם יצאתם לטיול תרמילאים ארוך ובין אם יצאתם לחופשה אתגרית קצרה ומרעננת חשוב שתבדקו את כלל סעיפי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המוצעת לכם, על מנת להימנע ממצבים לא נעימים במהלך הטיול.

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים כולל בדרך כלל כיסוי הוצאות לטיפולים רפואיים בסכומים גבוהים מביטוחים רגילים לחו"ל, כיסוי הוצאות הטסה חזרה לארץ במקרה הצורך, כיסוי מלא נגד רעידות אדמה, כיסוי אפקטיבי לכלל פעילות אקסטרים במהלך הטיול, כיסוי רפואת שינים ועוד. כמו כן, חברות ביטוח שונות מעניקות הרחבות נוספות ומשמעותיות של ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל, לרבות, כיסוי הוצאות משפטיות במידה ועברתם על חוקי המדינה בה אתם מטיילים, הוצאות טיסה לבן משפחה קרוב אליכם במקרי חירום, כיסוי הוצאות על איתור וחילוץ מטיילים שנקלעו לבעיה ועוד.

עוד בשלב ההכנות הראשוני שלכם לטיול התרמילאים הגדול שלכם של אחרי הצבא או אמצע החיים, בדקו היטב את כלל סעיפי הפוליסה השונים. ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים חייב להוות כיסוי הולם למקרים שונים ומשונים. למדו מניסיון העבר של מטיילים אחרים באזור המיועד אליו אתם נוסעים, שאלו שאלות, השוו מחירים ורק לאחר בדיקה יסודית של הפוליסה רכשו לכם אחת כזו שתעניק לכם את הביטחון המלא בכל נקודה ונקודה ובכל מקום עולם. אל תקלו ראש מתוך מחשבה שלכם זה לא יקרה... למדו מהניסיון ותרוויחו את עצמכם בחזרה בריאים ושלמים!


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.