אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסה לתאילנד –היעד הבא שלכם!

טיסה לתאילנד היא טיסה אל החופים המרהיבים,האיים המרוחקים,המרחבים העצומים לטיולי נוף מדהימים בצפון ובדרום המדינה, התרבות המנומסת של ארצות המזרח הרחוק, ערי הלוויין הענקיים ואפילו תעשיית הזיופים הגדולה בעולם למותגי יוקרה. כל אלו ועוד הפכו את תאילנד ליעד תיירותי מבוקש בקרב ישראלים רבים הרוצים לחוות את טעמו המיוחד של המזרח הרחוק ועדיין להרגיש קרובים לתרבות המערב.

טיסות לתאילנד יוצאות כמעט מדי יום מישראל ישירות לבנגקוק. כל טיסה לתאילנד מלאה במגוון טיפוסים שונים, החל מתרמילאים הנוסעים לגלות את קסם המזרח, דרך זוגות צעירים שזה עתה התחתנו ועושים את דרכם לירח דבש קסום, עבור בקבוצות טיולים מאורגנים ועד לאנשים מבוגרים הרוצים לחוות את קסמי המזרח הרחוק ממרומי גילם. כולם אבל כולם אוהבים את תאילנד. טיסות לתאילנד חובה להזמין מראש על מנת ליהנות ממיקומים נוחים ועדיפים בטיסה וכן להימנע מטיסות עמוסות שלא נותר בהם מקום ישיבה אחד אפילו. טיסה לתאילנד אורכת בממוצע בין 10 ל-11 שעות טיסה וזה כאשר מדובר בטיסות ישירות ללא עצירות ביניים.

טיסה לתאילנד –המזרח הרחוק קרוב מתמיד...

תאילנד נחשבת ליעד תיירותי פופולארי בקרב ישראלים רבים הודות לשילוב המיוחד שהיא מציעה לתייר הממוצע. תאילנד נחשבת לאחד המקומות האקזוטיים ביותר במזרח הרחוק. הצפון האותנטי של תאילנד מציע לכם שלל של טיולי טבע המתקיימים לאורך מספר ימים, טיולי ג'יפים, טיולים על גבי פילים, מסלולי ראפטינג והפלגות שונות. דרום המדינה מציע לכם בילוי באחד מהאיים המרהיבים שיש רק בתאילנד. הצבעים המיוחדים של החול הלבן לצד המים הצלולים ועצי הקוקוס העוטפים את החופים השונים מעניקים הנאה מקסימאלית משני העולמות של הצפון והדרום בטיול אחד.

מחירי טיסות לתאילנד משתנות על פי עונות השנה ובהתאם לביקושים באותה תקופה. הטיסות לתאילנד נחשבות ליעד מבוקש בקרב מטיילים רבים המשריינים כרטיסי טיסה חודשים רבים לפני מועד הטיסה. טיסה לתאילנד מוצעת על ידי מספר חברות תעופה שונות בישראל ומחוצה לה. ניתן להגיע בטיסה ישירה וללא עצירות ביניים וקיימת אפשרות זולה יותר המחייבת עצירה במדינות שונות. על מנת להתחיל לתכנן את הטיסה שלכם לתאילנד יש להיערך בהתאם הן ברמת שריון כרטיסי טיסה, מסלול הטיול, קבלת חיסונים רפואיים ועוד.


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.