אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנית פיתוח מנהלים לארגונים, חברות ועסקים

בראש כל ארגון, חברה או עסק, עומדת בגאון סוללת ניהול שתפקידה להטמיע שיטות ניהול מתקדמות, לזהות  את מגמות המחר כבר היום ובעיקר לשפר ולמקסם את יכולות הארגון להגיע למטרותיו השונות. כל ארגון, חברה או עסק מצרפים לשורותיהם אנשי ניהול מיומנים ומקצועיים על מנת לחדש, לפעול ולפתח תרבות ארגונית אפקטיבית לכלל הצרכים השונים.

פיתוח מנהלים מהווה את העצמת הגורם האנושי בכל שיטת פעולה של פיתוח ארגוני כזה או אחר. הענקת כלים מקצועיים למנהלים השונים מעניקים להם יכולת התמודדות עם שינויים רבים העוברים על כלל הארגונים,חברות ועסקים בעולם.

פיתוח ארגוני הינו תהליך המשלב בין מספר דרכי פעולה המאפשרים לכל ארגון להגדיר מטרות ויעדים שונים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. הגדרת יעדים ומטרות לצד פיתוח אסטרטגיות ארגוניות ארוכות טווח מעניקות למנהלי הארגון יכולת הטמעת תהליכי עבודה בכל הרמות הנדרשות, החל מעיצוב מבנה הארגון, דרך העצמת העובדים ופיתוח ממשקי עבודה מתקדמים ועד להאצלת סמכויות ונטילת אחריות ומחויבות מבכיר המנהלים ועד לאחרון העובדים במקום.

פיתוח מנהלים- להוביל היום אל המחר!

בעולם המודרני,המשך  קיומו של כל ארגון,חברה או עסק תלוי במידת החדשנות ויכולת ההסתגלות שלו לשינויים כאלו ואחרים. בשנים האחרונות, לאור פיתוחים טכנולוגיים בכל תחומי המסחר והתעשייה ארגונים,חברות ועסקים רבים נאלצו להתאים מחדש את כלל מערכי הארגון לטכנולוגיות החדישות. תהליכים אלו מלווים בדרך כלל על ידי יועץ ארגוני האחראי בפועל על כל תהליך הטמעת דרכי הפעולה של שיטות פיתוח ארגוני. הובלת הארגון או העסק אל המחר וזיהוי מיידי של צרכים משתנים בשוק מעניקים לכל ארגון רלוונטיות בהמשך הפעילות השוטפת.

תכנית פיתוח מנהלים הינה תכנית משלימה לפיתוח ארגוני. יועץ ארגוני מלווה את המנהלים בפועל ומקנה להם מיומנויות ניהול חדישות ומתקדמות בהתאם לצרכי העסק או הארגון. פיתוח מנהלים הינה תכנית מקיפה המעניקה כלים יישומים באופן מיידי לכלל תחומי הפעילות והאחריות של מנהלים בדרגים שונים. בין נושאי הלימוד בתכנית תמצאו: ניהול משברים אפקטיבי, ניהול צוות עובדים והנעת עובדים, ניהול זמן נכון והיכולת להתמודד עם מצבי לחץ ושחיקה בקרב העובדים ועוד. תכניות אלו נועדו להשלים לכל ארגון, חברה פעילה או עסק עצמאי יכולות השתלבות מעשיות בעולם המודרני בו הם מתנהלים.


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.