אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת אתרים – למנף עסק בצורה מושלמת

עסקים נפתחים בכל יום מחדש, באם זה עסק של פיצוציה ובאם זה חברת בנייה, השאלה מה בעצם הופך עסק למצליח, האם זה המוצרים או האם זה השיווק? בכל אחד מהפרמטרים הנ"ל יש יתרונות וחסרונות, איך מבדילים ביניהם?

הקמת אתרים באינטרנט הפכה את עולם העסקים על פיו, לדעת שיש מקום לעסקים קטנים וגדולים כאחד ועדיין לקחת מקום גדול מאוד מרווחי הענף, הקמת אתרים גורמת לעסקם קטנים להיראות כעסק מן המניין ואפילו מן השורה הראשונה, כיום, אתר יפה ומתוכנן היטב בעל אסטרטגיה שיווקית נכונה יכול לכבוש את עולם האינטרנט בסערה, ולגרום לגולשים ברחבי הרשת להבין שמדובר בעסק גדול ורציני לא משנה כמה העסק שעומד מאחורי האתר יכול להיות קטן ופועל מהבית בכלל.

עיצוב אתרים בצורה נכונה יכול להביא את האתר למצב של היכרות מלאה מול הגולש, כאשר גולש נכנס לאתר שהוא יאהב מבחינה עיצובית ותוכן, יישאר הגולש לעוד קצת זמן לדפדף בין עמודי האתר למען הבנה מלאה של כל הדפים באתר, מה גם שזה אחד מהדברים שמביאים את האתר לעוד מיקומים טובים בגוגל, כאשר גולשים נמצאים יותר שזמן מהממוצע באתר, ניתן לראות שגוגל מבין שיש עניין באתר ומזכה אותו במיקומים יותר טובים משהיה.

בניית אתרים אמורה להיות בצורה טובה ובריאה לכל הסובבים, לא רק לבעל העסק, כאשר בעל העסק רואה עיצוב מעולה, מבחינתו האתר מוכן לעלות לאוויר, אך כאשר מדובר באתר עם תקלות טכניות אשר נראות רק בעיניי מנועי החיפוש, הדבר לא יתרום כלום לקידום ואף יכשילו, כאשר אתר מוכן מבחינת ואלידציה אמיתית וקשוחה, האתר יכול לזכות במיקומים טובים יותר, בעולם האינטרנט, ועולם קידום אתרים בגוגל יש להבין שמדובר בכמה נקודות קטנות שלבסוף יוצרות קו מאוד ארוך ומוכיח את קידום האתר בגוגל.

הקמת אתרים באינטרנט גורמת לעסקים להבין את המשמעות האמיתית שעומדת מאחורי גוגל ושאר חבריו מנועי החיפוש, גוגל כיום משמש כסוכן המכירות הטוב ביותר בעולם, לא לקוח עלויות גבוהות, רק דורש תוכן רלווטני, קישורים חיצוניים מאתרים אחרים באינטרנט אשר עוסקים באותו ענף, הקמת אתרים בצורה טובה יכולה לפעמים למנוע פעולות קידום אתרים ממשיות כאשר מדובר בנישות של אינטרנט, באם זה מקום שלא קידמו אף אתר, נצטרך לבצע הקמת אתרים בצורה בריאה ומכוונת למטרה, הקמת אתרים בצורה מכוונת אומרת, תוכן רלוונטי לביטוי בו היינו רוצים להופיע בעמוד הראשון.


אודות מחבר המאמר

VPRweb - הקמת אתרים בצורה אופטימאלית למנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.