אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דוד חשמל 80 ליטר לדירה שכורה

הדוד החשמלי שוב לא מחמם מספיק? יש לנו פתרון בשבילך! אם מאסת מהמצב הזה ואתה חושב לעצמך לא יתכן שאחרי היום החם הזה המים בבאמבטיה עדיין קרים. זה כבר לא סוד, יש אופציה חסכונית ופשוטה - ניצול חום השמש על ידי התקנת דוד שמש.דוד חשמל 80 ליטר - כי הגיע הזמן לנצל את זה שחם כאןהצבת דוד שמש תפחית בצורה ניכרת את צריכת החשמל שלכם בבית ואפילו באכסניות. למעשה מתבצע ניצול של קרני השמש לצורך הרתחת המים במקום לבזבז אנרגיה וכסף על שימוש בגוף חימום חשמלי או דרכים חלופיות אחרות המבזבזות כמויות גדולות של חשמל.מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יאפשר הפחתה בהוצאות אלא גם לצמצום בשימוש בחשמל. בדרך זו אנחנו מורידים אתכמויות הצריכה והזיהום ומונעים צמצום של מקורות האנרגיה העולמיים.ייצור דודי שמש כל מה שאתם צריכים לדעתאיך זה פועל? איפה שמים את זה? מי מתקין את זה? פרטים בסיסיים על דודי שמש.במדינת ישראל קיים חוק המצווה על הכנה והתקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). על ידי חקיקת חוק זה נחסכים בארץ כ-3 אחוז מצריכת החשמל הכלל ארצית.פיתוח הדוד נעשה במדינתנו. חשבתם אחרת?את דוד השמש ממקמים על גגות הבתים, או על פני משטח אחר שעליהם ניתן לקבל חשיפה מירבית של הקולטים לשמש. את גוף הדוד מציבים כך שהקולטים פונים לכיוון דרום.גוף הדוד בנוי ממיכל בצורת גליל, בו נאגרים המים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. הקולטים מכילים צינורות מים רבים במסגרת מתכת סגורה.מסגרת הקולטים הסולאריים בנויה כך שצלע אחת חשופה ועשויה משטח זכוכית שקוף ואילו יתר פאות הקולט אטומות וצבועות שחור, כאשר המטרה היא לכלוא את קרני השמש. עקב כך כדאי לוודא ולשמור שצידו החשוף של הקולט נקי משלכת.הפעלת דוד מהסוג הנידון מומלץ לבתים פרטיים ואפילו באכסניות במדינות בהן החום ניכר וניתן לנצל את המשאב של קרני השמש.מחפשים מידע נוסף על דודי שמש רעננה? קולטים כמה הפסדתם? זה טוב לעולם ולכם, כנסו עוד היום לאתר http://www.duud.co.il/ בו תוכלו למצוא פרטים מהמומחים בתחום.

אודות מחבר המאמר

מחפשים מידע נוסף על דודי שמש רעננה? קולטים כמה הפסדתם? זה טוב לעולם ולכם, כנסו עוד היום לאתר http://www.duud.co.il/ בו תוכלו למצוא פרטים מהמומחים בתחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.