אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודת אלילים מודרנית ועכשווית - מהי מהותה?

עבודת אלילים מודרנית ועכשווית - מהי מהותה?

ובו יתבאר עניינה של עבודת האלילים. ולמה כל אחד עובד אלילים? ומי לא עובד אלילים?

ועבודת אלילים פירושה, שהאדם מאליל ומעריץ ישות, שלא ראוי להעריץ אותה. ועבודת אלילים פירושה, שהאדם עובד ומתאמץ עבור ישות כלשהי, שהוא מייחס לה כוחות מסוימים. והאדם עובד את הישות הזאת, מתוך מטרה שהישות הזאת תיטיב עימו. למרות שבאמת, לישות הזאת אין שום כוח כלל לעזור לאדם.

כי כאשר האדם עובד ישות כלשהי, יש רק אחת משתי אפשרויות. והאפשרות הראשונה היא, שהישות הזאת באמת יש לה את הכוח לעזור לאדם, והאפשרות השנייה היא, שהישות הזאת חסרת כל כוח אמיתי לעזור לאדם.

ומי שיתבונן יראה, כי כל בני האדם בעולם, הם עובדי אלילים. כי האדם מאליל והופך לאליל ישויות שונות. כגון לדוגמא, את הרצון העצמי שלו. והאדם עובד כל חייו כדי למלא את רצונו. והאדם מאמין באלילים, ומאמין שאם הוא יעבוד וירצה את רצונו העצמי, אז הוא יהיה מאושר. והאליל, שהוא הרצון העצמי, יביא לו את האושר.

וכמובן שזהו שקר גדול. כי הרצון לעולם לא מלא. ואלוהי הרצון, הוא אלוהים אכזרי מאוד. שהוא לעולם לא מסופק במה שהאדם עושה עבורו. והאדם יכול להתאמץ כל חייו למלא את רצונו, אבל רצונו לא יתמלא לעולם. והרצון הזה, הוא אליל אכזרי ביותר. כי הוא מעביד את האדם כל ימי חייו ללא כל הפסקה ומנוחה, והוא מתעתע באדם ומכלה את כוחו של האדם לחינם.

כי האדם מכלה ומבזבז את כל חייו, ברדיפה אחרי מילוי רצונו העצמי. והאדם הטיפש, משקר את עצמו שמחר אחרי שהוא יעבוד את אלוהיו, אז אלוהיו ימלא את רצונו. וזה כמובן שקר כפי שניתן לראות בחוש. וכולם משקרים את כולם ובעיקר את עצמם.

וגם עבודת האלילים הדתית, גם היא שקר גדול. ולא רק משום שאלוהים הדתי הוא לא אלוהים האמיתי (כפי שהתבאר במקומות אחרים),...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על יעוץ אישי, רגישות, פילוסופיה, חסרונות, אמונה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר עבודת אלילים מודרנית ועכשווית - מהי מהותה?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.