אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות לפראג – בירה אירופאית ממש מעבר לפינה...

בין מצודת פראג לגשר קארל, הרובע היהודי וכיכר ואצלב – פראג היא הרבה יותר מסך כל חלקיה. העובדה שמדובר בעיר בירה אירופאית נעימה, היסטורית ותרבותית, שמציעה את כל מה שיש לאירופה להציע לתייר הישראלי – היסטוריה, ארכיטקטורה, תרבות ואוכל – במרחק של טיסה קצרה, ובמחירים נוחים לכל כיס, הופכים חופשה בפראג לחופשה מבוקשת במיוחד.

 

חברות נופש רבות מציעות חבילות נופש שכוללות טיסות לפראג ובית הלון באחד הרחובות המרכזיים בפראג. ניתן להגיע ב טיסות שכר לפראג בכל ימות השנה - מאחר והיא מהווה יעד תיירותי אהוב גם בקרב נופשים שמגיעים באביב ליהנות מהפריחה והרומנטיקה שבה ומאירועי תרבות תחת כיפת השמיים, וגם בקרב חובבי הסקי שמגיעים בחבילות סקי לפראג בחורף המושלג שלה.

 

למה לרכוש דווקא כרטיס טיסה לפראג?

אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי נופש בפראג, בירת צ'כיה הקסומה - תבטיח כמה מראות מדהימים. אפילו הליכה שקטה ברחובות פראג תוכל לתגמל אותך עם הבזקים של יופי ארכיטקטוני, אבל אל לחשוב שזה כל מה שיש לעיר להציע. אם תוכלו להביט מעבר למראה החיצוני ההיסטורי של העיר תגלו שמסתתרת עיר מודרנית ותוססת – אלה אחד מאפיינים הגורמים ליעד זה להיות פופולרי במיוחד.

 

רכשתי חבילת נופש לפראג, מה עכשיו?

ישנם מספר מקומות חובה אשר עלייכם לבקר בהגיעכם אל חופשה בפראג. כצפוי מהמקום האטרקטיבי ביותר בפראג, טירת פראג העתיקה, הידועה גם כטירה הגדולה ביותר בעולם המקום צפוף באנשים המגיעים לחוות את המראות יפים. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה פנו לכם מספיק זמן להסתובב ברובע העתיק של העיר שם תוכלו לראות את שער אבק השריפה ומהווה את אחד מסמליה הבולטים של פראג. עוד מקום מעניין הוא הרובע היהודי, אך אם אתם מעוניינים לחוות את פראג העכשווית כדאי לבקר בכיכר ואצלב שם תמצאו שלל חנויות, בתי קולנוע, מבנייני משרדים, מסעדות ובתי מלון.


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.