אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סיבה של שקר, יוצרת סבל של שקר - איך להבין את סיבת הסבל?

סיבה של שקר, יוצרת סבל של שקר - איך להבין את סיבת הסבל?

כי הסבל, הוא כולו שקר. שהאדם משקר שיש נפרדות, ועל ידי זה נוצר החיסרון של הטוב והרע, שעל ידי זה האדם סובל. והסיבה שהאדם סובל בשקר, היא רק משום שהאדם נאחז בסיבות של שקר.

כי בחיי היום יום, האדם רואה אירועים שונים קורים, והאדם מפרש בתוכו את הסיבה של הדבר. וכל זמן שהאדם מפרש פירושים של שקר וסיבות של שקר, אז הוא סובל בסיבה של שקר. דהיינו סובל, בלי סיבה מוצדקת.

ומי שמרגיש שרע לו בלי שום סיבה מוצדקת ושהוא חף מפשע, זה נכון. והוא עצמו, זה שמשקר בלי שום סיבה מוצדקת. כי באמת הוא חף מפשע ולא צריך לשקר כלל. אבל האדם שמשקר בלי סיבה, הוא בעצם גורם לעצמו להיראות כאילו הוא פושע, ואז הוא גם סובל בלי סיבה.

ובפועל, כאשר האדם סובל, אם הוא לא יברר למה באמת הוא סובל, אז הוא ימשיך לסבול. ומי שיבין למה באמת הוא סובל, מיד הוא יפסיק לסבול. כי אין שום סיבה של אמת למה לסבול, למה לרצות לשנות את המציאות, ולמה לחיות בעולם של נפרדות. והאדם משקר שיש רק נפרדות, ועל ידי זה הוא סובל, בלי סיבה.

ומי שרוצה להפסיק לסבול בלי סיבה, הוא מוכרח להבין את הסיבה האמיתית שהוא סובל. ועל האדם לקחת את הסיבה שבגללה הוא סובל, ולשאול את עצמו, האם הסיבה הזאת היא מחויבת. כגון, האם זה שאני רוצה לשנות את המציאות ולא רוצה אותה כפי מה שהיא, שזאת סיבת הסבל, האם זו אכן סיבה של אמת? האם היא מחויבת?

ומאחר שהאדם מבין, שזה שהוא לא רוצה את המציאות כפי מה שהיא, זה אינו מחוייב אלא רק אפשרי, לכן על האדם להמשיך ולשאול, מאחר שזה לא מחוייב שאני לא ארצה את המציאות כפי מה שהיא, אז למה באמת אני לא רוצה אותה כפי מה שהיא?

ועד שהאדם לא יבין, למה *באמת* הוא לא רוצה את המציאות כפי מה שהיא, שזאת בעצם סיבת הסבל של האדם, עד שהאדם לא יבין למה באמת ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על קיום עצמי, איך ל, בלי סיבה, לסבול לנצח, פילוסופיה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר סיבה של שקר, יוצרת סבל של שקר - איך להבין את סיבת הסבל?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.