אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נופש בארץ – עצות לחופשה משתלמת

 

חבילות נופש בארץ הן מצרך מבוקש מאוד במהלך עונת התיירות הלוהטת. המוני ישראל מבקשים לצאת לחופשת הקיץ ומחפשים מקום לנפוש בו עם כל המשפחה. חלק מהציבור הרחב מעדיף לצאת לחופשה השנתית שלא עם כל עם ישראל ובכך למעשה הם מוזילים באופן משמעותי את מחיר חופשתם בלי הרבה מאמץ. התייר הישראלי אוהב במיוחד חופשות בהן הכל כלול והכוונה היא כמובן בעיקר לארוחות מסביב לשעון, תוכנית אומנותית, פעילות לילדים מסביב לבריכה, מופעי אומנים בלילה ועוד. חבילות נופש בארץ בהן הכל כלול הן לרוב חופשות של בטן גב מבלי לצאת כלל מגבולות המלון, חופשה שלווה עם המון קלוריות!

חבילות נופש בארץ – אילת

באופן טבעי, אילת היא היעד המבוקש ביותר לחופשה בישראל, בגלל הריחוק היחסי שלה, מזג האוויר הנהדר ושפע המלונות והאטרקציות התיירויתות שהיא מציעה. ניתן להגיע לאילת ברכב, אבל לפעמים עדיף לוותר על שעות הנהיגה הארוכות במדבר, ולקחת טיסות לאילת, שלא פעם משולבות דילים. יתרה מזאת - ייתכן מאוד שאם תזמין טיסה שהיא חלק מדיל הכולל בית מלון ומגוון אטרקציות, כל החופשה תצא רווחית יותר. כמובן שהדילים השווים ביותר הם דילים של רגע האחרון, אך בדרך כלל, חופשה באילת שכוללת את המשפחה, צריכה להיות מתוכננת מספיק זמן מראש – אתם בעבודה, והילדים בבית הספר או בגן.

דילים וטיסות לאילת אפשר למצוא במשרדי הנסיעות ובשלל אתרי אינטרנט. באתרי האינטרנט, לא פעם, מסתתרים הדילים השווים ביותר. מדילים של הרגע האחרון ועד דילים בטווח זמן גדול יותר. במידה ואתה מחפש מלונות באילת מעוניין בדיל רגיל ולא של הרגע האחרון, יהיה שווה לך להתייעץ עם סוכן הנסיעות כי ייתכן שזה יצליח להשיג לך דיל שווה שלא תמצא בשום מקום אחר. לסוכני הנסיעות יש נטייה להתגמש ברגע שיש מעט ביקוש.

חבילות נופש בארץ - ים המלחאחרי אילת, היעד התיירותי השני במעלה הוא ים המלח. גם ים המלח מרוחק יחסית מכל מקום אחר, גם הוא מציע נופים פראיים ואטרקציה ייחודית לו (הים עצמו, כמובן), גם סביבו יש מסלולי טיול, וגם לו יש קומפלקסים מרשימים של מלונות, ממש על חוף הים. וכמו מלונות באילת - גם בתי מלון בים המלח מגיעים בדרגות שונות ומציעים דילים שונים לנופשים, מלינה בלבד ועד חבילות הכל כלול, כך שכל אחד יוכל למצוא את סוג החופשה שהוא מחפש.  חבילות נופש במקומות נוספים ברחבי הארץכמובן, ניתן למצוא חבילות נופש בכל רחבי הארץ - ממלונות גדולים בערים מרכזיות כתל אביב, חיפה וירושלים, דרך מלונות בוטיק ייחודיים במקומות פחות צפויים מראש, כמו ראש פינה או ערד, ועד צימרים, שהפכו בשנים האחרונות שם נרדף לחופשה רומנטית, וניתןם למצוא אותם בעיקר ביישובים כפריים בקצוות הארץ - אבל גם בטבורן של הערים. אתם רק צריכים לבחור מה בא לכם - חופשה אתגרית של טיולים בחיק הטבע או התפנקות ובטן גב במלון, חופשה רומנטית עם הזוג או חופה שלכל המשפחה, חופשה שכולה ים ובריכה, או חופשה עירונית. כך, תוכלו לבחור לעצמכם נופש בארץ שמתאים לכם ביותר.


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.