אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החופשה הבאה – חלק 2

רחוק או קרוב? לבד או עם הילדים? נופש על חוף הים או טיול עירוני? החיים המודרניים, הכוללים עבודה מרובה וזמן איכות קצתר מדי עם המשפחה, הופכים כל דקת חופשה ליקרה מפז, ובהתאם לכך – גם ההצלבטות, כיצד לנצל את דקות החופשה האלו, גדלה. בסדרת מאמרים זו ננסה לתת מענה להתלבטויות אלו. ובמאמר זה: טיסה ליוון, טיסה לפראג, טיסה לתאילנד.

 

חופשת בטן-גב - טיסה ליוון

טיסה ליוון הפכה ממזמן לאחד היעדים הפופולאריים לחופשות קצרות וזמינות. בדרך כלל המחשבה על טיסה ליוון עולה בהקשר לחופשה קצרה כמו: סוף שבוע, חגים, חופשה לכמה ימים ועוד. היתרון הגדול המפתה יותר ויותר אנשים להזמין טיסה ליוון הוא שהמחירים של טיסה ליוון הופכים זולים יותר ויותר ככל שמתקרבים אל מועד הטיסה. בחופשת הקיץ טיסה ליוון הופכת להיות פופולאריות יותר, ולכן המחירים של טיסות ליוון זולים יותר בעונה זו. טיסה ליוון היא בהחלט הוצאה סבירה באופן יחסי לכל טיסה ליעד אחר בחו"ל. מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולמצוא את הטיסה המשתלמת ביותר תוך שמירה על איכות ונוחות טיסה בחברה אמינה ורצינית.

 

חופשה היסטורית - טיסה לפראג

טיסות לפראג הן בין הטיסות השכיחות ביותר מבין כל הטיסות היוצאות משדה התעופה בן גוריון. פראג, הבירה הצ'כית, הייתה מאז ומתמיד אופציה עדיפה על התייר הישראלי, שכן יש בה את השילוב המוצלח של עיר אירופאית מקסימה וקטנה ביחד עם מחיר סביר וזמן טיסה קצר. יחסית לטיסות, טיסה לפראג לא דורשת השקעה רבה הן מבחינת זמן והן מבחינת תקציב. זמן הטיסה הוא שלוש וחצי שעות לערך ומחירי הטיסות נעים מ-300 דולר עד 600 דולר. פראג עצמה, ולא רק טיסה לפראג, היא עיר אשר מציעה הרבה כיף – מונומנטים היסטוריים, מוזיאונים ובתי אוכל מעולים - במחירים סבירים. למעשה, האתרים היפים ביותר בפראג הם בחינם!

 

חופשה שכולה פאן - טיסה לתאילנד

טיסות לתאילנד הן בהחלט טיסות מבוקשות לחופשה אולטימטיבית, תיירים מכל הגילאים ומכל המינים והסוגים מגשימים בתאילנד את חלומם לחופשה אקזוטית ובלתי נשכחת. המדינה שופעת ג'ונגלים הרפתקניים, אתרי צלילה ייחודיים, אתרים היסטוריים מעוררי השראה, איים אקזוטיים שוקקי מסיבות וצעירים ותרבות עשירה להתחכך בה. ניתן למצוא טיסה לתאילנד במתכונת ישירה מישראל ,טיסות אלו הן ללא עצירת ביניים והן מסופקות על ידי שתי החברות הלאומיות של תאילנד וישראל, חברות תאי ואל-על. באופן יחסי לטיסה לתאילנד עם עצירות ביניים, כרטיסים אלו הם יקרים יותר. ללא עצירת ביניים משך זמן הטיסה מת"א לבנגקוק הוא 11 שעות. הרבה ישראלים לוקחים טיסה ישירה לתאילנד, כטיסת ביניים ליעדים כמו אוסטרליה והודו, אליהן אין טיסות ישירות מישראל.


אודות מחבר המאמר

דניאל מוריץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.